شناسهٔ خبر: 57522550 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

استقلال و چهار مهاجم برای دربی

چالش شیرین برای ساپینتو، امیر ارسلان یا پیمان بابایی؟

استقلال در سوپر جام قهرمان شد و در لیگ برتر سایه به سایه پرسپولیس حرکت می کند و یکی از مدعیان قهرمان بشمار می رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دلایل موفقیت تیم استقلال با رهبری ریکاردو ساپینتو به طور حتم ترافیک بازیکن در خطوط سه گانه است. به خصوص در نوک خط حمله. جایی که استقلال بازی را با سجاد شهباززاده آغاز کرد. در ادامه به پیمان بابایی میدان داد و در هفته های پایانی منتهی به جام جهانی بار دیگر امیر ارسلان مطهری به همان بازیکن مورد اعتماد ریکاردو ساپینتو تبدیل شد و گل قهرمانی استقلال در سوپر جام را به ثمر رساند.

در آستانه دربی خبر خوشحال کننده برای ریکاردو ساپینتو این است که آرمان رمضانی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده است و بار دیگر می تواند به استقلال در خط حمله کمک کند. هر چند پیش بینی بر این است که سرمربی استقلال روی این بازیکن به عنوان مهاجم تعویضی حساب باز کند. به خصوص که بیشتر استراتژی تیم آبی بازی روی زمین است، در حالی که آرمان رمضانی روی توپ های هوایی مهاجم تاثیرگذارتری بشمار می رود.

در بازی با پرسپولیس از بین پیمان بابایی و امیر ارسلان مطهری کدام یک بازی می کنند؟

پیمان بابایی پیش از اینکه مصدوم شود و در بازی با هوادار جای خود را به امیر ارسلان مطهری دهد، نمایش خوبی در نوک خط حمله آبی ها داشت. از سویی امیر ارسلان در مصاف با هوادار به محمد محبی پاس گل داد و در مصاف با نساجی هم یک گل زیبا و سرنوشت ساز به ثمر رساند و جام قهرمانی را برای تیم به ارمغان آورد.

این دو مهاجم و حتی در کنار این دو سجاد شهباز زاده برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت استقلال در دربی رقابت جانانه و نفس گیری با هم دارند. هر اتفاقی رخ دهد این به سود استقلال است. بازیکنان استقلال در هر پستی به دلیل داشتن رقیب خوب و با کیفیت روی نیمکت، تلاش می کنند در بازی هایی که به میدان می روند، بهترین نمایش را داشته باشند تا به نیمکت تیم برنگردند. همان طور که امیر ارسلان مطهری بعد از ایجاد موقعیت گل در بازی با هوادار مقابل نساجی گل زد و شاید به دلیل این روند مهاجم شماره یک آبی ها در دربی باشد.

ریکاردو ساپینتو به طور حتم به خاطر این ترافیک در خطوط سه گانه تیمش خوشحال است؛ شاید تنها نکته آزار دهنده برای او ناتوانی باشگاه در عمل به تعهدات است که حتی ممکن است پیش از دربی چالش هایی برای تیم ایجاد کند.

نظر شما