شناسهٔ خبر: 57520717 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

بهترین برند دمنوش لاغری

    معرفی انواع برندهای دمنوش لاغری   همه ما معتقدیم که یک شروع عالی باعث ایجاد انگیزه برای موفقیت در هر کاری میشه. برای شروع

صاحب‌خبر -

 

 

معرفی انواع برندهای دمنوش لاغری

 

همه ما معتقدیم که یک شروع عالی باعث ایجاد انگیزه برای موفقیت در هر کاری میشه. برای شروع مسیر کاهش وزن، باید بپذیریم که بدون یک فنجان دمنوش لاغری امکان پذیر نیست. امروزه شرکت های گلستان، سحرخیز و نیوشا در زمینه تهیه دمنوش های لاغری فعالیت میکنن و جزء بهترین برندهای دمنوش شناخته شدن. این شرکت ها از مواد ارگانیک برای تهیه دمنوش لاغری استفاده میکنن. بنابراین، میتونید مطمئن باشید که صد درصد محصولات طبیعی مصرف میکنید. از خواص دمنوش ها عبارتند از:

  • افزایش متابولیسم برای سطوح انرژی بیشتر

  • رفع مشکلات گوارشی و تقویت هضم

  • مملو از گیاهان دارای خواص دارویی

  • تسریع روند چربی سوزی

  • سرکوب اشتها و هوس

  • سم زدایی اندام های داخلی

  • سرشار از آنتی اکسیدان ها

  • بهبود رنگ پوست

برای خرید دمنوش لاغری میتونید به سایت hiziba، مراجعه کنید. اما به یاد داشته باشید که طریقه مصرف دمنوش لاغری برای هر فردی متناسب با سن، بیماری، رژیم غذایی و زندگی متفاوته و نمیشه برای همه افراد یک نسخه یکسان پیچید. بنابراین پیشنهاد میکنیم که برای خرید و دریافت مشاوره به وبسایت "های زیبا" مراجعه کنید. کارشناسان این مجموعه با در نظر گرفتن وضعیت دقیق بدن شما، بهترین و مناسب ترین دمنوش لاغری رو تجویز میکنن. نکته جالب اینجاست که شما بعد از دریافت محصول همچنان میتونید با مشاوران "های زیبا" در ارتباط باشید. در حالی که در سایر فروشگاه ها امکان پذیر نیست.

مزایا و معایب استفاده از دمنوش برای لاغری

Shape2

آیا به دنبال کاهش وزن به روشی طبیعی و بدون رژیم های غذایی سخت و برنامه های ورزشی خسته کننده هستید؟ مصرف دمنوش لاغری، سبک جدیدی از سوزوندن چربی های بیش از حد بدنه که به شما اجازه میده یک بار دیگر در شلوار جین خود جای بگیرید. در این بخش برخی از مزایای دمنوش لاغری رو شرح دادیم:

1. برنامه کاهش وزن آسون: بر خلاف سایر رژیم های غذایی، مصرف دمنوش نیازی به برنامه ریزی زمان و تلاش های فرعی نداره. بنابراین، میتونید در هر زمانی مصرف بکنید.

2. متابولیسم بهبود یافته: نوشیدن دمنوش لاغری به طور مرتب، متابولیسم بدن رو افزایش میده که منجر به تسریع کاهش وزن میشه.

3. جلوگیری از علائم پیری: چه کسی نمیخواد پوست صورتش جوان بمونه؟ دمنوش لاغری علاوه بر کاهش وزن ، دارای آنتی اکسیدان ها و اسیدهای آمینه هستن که در برابر رادیکال های آزاد میجنگن و از سلول های پوست محافظت میکنن

4. دوری از خطر ابتلا به سرطان: محققان پیش بینی کردن که افرادی که هر روز دمنوش لاغری مصرف میکنن، به هیچ عنوان دچار سرطان نمیشن. ترکیبات فعال موجود در دمنوش مثل کاتچین ها شکل گیری و رشد تومورها رو کاهش میدن و سلول های سرطانی نیز بدون دخالت در عملکرد بدن از بین میبرن.

5- تحریک مغز: کافئین، یکی از مواد تشکیل دهنده دمنوش های لاغری است که بخش حافظه و آگاهی مغز رو فعال میکنه. هنگامی که از مشکلات خستگی رنج میبرید، یک فنجان دمنوش بنوشید.

هر چیزی یک جنبه منفی داره. خوشبختانه دمنوش لاغری عوارض جانبی شدیدی ندارد. بر اساس پایگاه علمی، دمنوش ها دارای اثرات ملین طبیعی هستن که استفاده بیش از حد از آن میتونه منجر به عوارضی مانند: نفخ شکم، درد شکم، ناراحتی، اسهال و حالت تهوع. یکی دیگر از ترکیبات رایج در دمنوش لاغری کافئین است که عوارض جانبی آن عبارتند از: بی قراری، استفراغ، سردرد، بی قراری، تحریک معده، و تپش قلب. همه چیز از جمله محصولات طبیعی در صورت استفاده بیش از حد عوارض جانبی داره. حتماً قبل از مصرف دمنوش لاغری به عنوان یک مکمل غذایی طولانی مدت، درباره آن تحقیق کنید.

طریقه مصرف انواع دمنوش لاغری نیوشا

Shape3

 

 

slimming tea یا دمنوش لاغری نیوشا با تسهیل چربی سوزی، افزایش متابولیسم و سرکوب اشتهای فرد به کاهش وزن کمک میکنه. اگر اهل غذا خوردن زیاد هستید و صبحانه کامل خود را با یک فنجان دمنوش لاغری جایگزین کنید. در این صورت سوخت و ساز بدن افزایش پیدا میکنه و در چربی های بدن سریع تر از بین میرن. افرادی که به تازگی شروع به نوشیدن دمنوش لاغری نیوشا کردن، اغلب به این فکر میکنن که چه زمانی دمنوش رو بنوشن. از این رو، به فاکتورهای زیر توجه کنید:

  • نوشیدن دمنوش در صبح

پس از یک استراحت شبانه، بدن به تدریج کم آب میشه و تراکم خون افزایش مییابد. نوشیدن دمنوش در صبح نه تنها میتونه بدنتون رو آبرسانی کنه، بلکه میتونه مشکلات گوارشی رو هم برطرف کنه.

  • نوشیدن دمنوش در طول ورزش کردن

مصرف دمنوش لاغری در طول تمرینات به سرعت بخشیدن به متابولیسم کمک میکنه که به نوبه خود باعث افزایش چربی سوزی در بدن میشه. همچنین مصرف کالری رو کاهش میده و از تبدیل کربوهیدرات ها و قندها به چربی جلوگیری میکنه.

  • نوشیدن دمنوش قبل از وعده غذایی

برای بهره مندی از قدرت چربی سوزی دمنوش، باید آن را قبل وعده های غذایی مصرف کرد. در این صورت اشتهای شما کاهش پیدا میکنه و کمتر پرخوری میکنید.

اگر دمنوش لاغری رو درکنار یک رژیم غذایی پرکالری مصرف میکنید، انتظار نداشته باشید که کاهش وزن صورت بگیره. بهترین شرط اینه که کاری رو انجام بدید که ثابت شده است یعنی از یک رژیم غذایی سالم و متعادل پیروی کنید و به طور منظم برای کاهش وزن ورزش کنید.

 

برچسب‌ها:

نظر شما