شناسهٔ خبر: 57515687 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

افزایش ۹۵ درصدی اعضای صندوق هنر

سیدمحمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره حمایت از اصحاب رسانه میگوید که پیش از آغاز به کار دولت حدود ۴۰ هزار نفر عضو صندوق اعتباری هنر بودند که این رقم در حال حاضر به بیش از ۷۹ هزار نفر ارتقاء یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهرآرانیوز؛ سیدمحمود اسلامی، در این نشست که در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز و با حضور جمعی از مدیران شهرستانی و ستادی و همچنین همکاران اداره کل برگزار شد، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز به کار دولت سیزدهم اقداماتی را در حوزه‌های مختلف ازجمله معیشت و حقوق کارمندان انجام داده و ۳۵ درصد افزایش حقوق را اعمال کرده است و بر اعمال ۱۵ درصد دیگر نیز اهتمام جدی دارد.

وی همچنین با اشاره به حمایت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اصحاب فرهنگ و هنر، افزود: در پیش از آغاز به کار دولت حدود ۴۰ هزار نفر عضو صندوق اعتباری هنر بودند که این رقم در حال حاضر به بیش از ۷۹ هزار نفر ارتقاء یافته و فرآیند عضویت در این صندوق نیز تسهیل شده است.

اسلامی گفت: از طرح‌های فاخر و جشنواره‌های شاخص شهرستانی حمایت خواهیم کرد تا به صورت شایسته‌ای برگزار شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سفر‌های استانی رئیس جمهور ادامه داد: بر اساس مصوبات این سفر‌ها اعتبار مصوب استان‌ها به طور مستمر پیگیری می‌شود و با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعتبارات مقبره‌الشعرا نیز در حال پیگیری است و صبح امروز جلسه‌ای در این راستا با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی و شهردار تبریز برگزار کردیم.

اسلامی همچنین گفت: پروژه تالار مرکزی تبریز نیز جزو بازدید‌های سفر امروز بود که گزارش آن را به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت ارائه دستور ارائه خواهیم داد.

در این نشست چند تن از نمایندگان مناطق شهرستان‌ها و روسای ستادی اداره کل به ارائه برخی مسائل مرتبط اداری در حوزه فرهنگ و هنر پرداختند و در ادامه از کارمندان بازنشسته اداره کل تجلیل شد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها:

نظر شما