شناسهٔ خبر: 57514219 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

دانلود بازی موبایلی گشت پلیس ۲ - ویجیاتو

بازی‌های موبایلی ایرانی روز به روز در حال پیشرفت هستند

صاحب‌خبر -

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های اکشن – ریسینگ موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی اندرویدی گشت پلیس ۲ همراه ویجیاتو باشید.

بازی‌های ویدیویی بسیاری در طی چند سال اخیر موفق شدند تا به لطف پتانسیل‌هایشان خودشان را ثابت کنند و طرفداران بسیاری نیز پیدا کنند. منتهی چیزی‌که در دنیای این سبک از بازی‌ها بسیار حائز اهمیت است، این است که دنیای بازی‌های ویدیویی مسیر پر فراز و نشیبی را برای تبدیل شدن به آن‌چیزی که باید طی کرده است. سال‌ها پیش وقتی صحبت از تجربه یک بازی ویدیویی می‌شود، کمتر کسی انتظار رو به رو شدن با یک بازی جذاب را داشت، اما با این‌حال؛ این بازی‌ها توانستند که آنطوری که باید خودشان را نشان دهند و امروزه تبدیل به چیزی شده‌اند که کمترکسی می‌تواند ساده از کنارش عبور کند و طرفداران زیادی نیز دارند.

همچنین از طرفی؛ چیزی که سبب جذابیت این سبک از بازی‌ها شده، این است که شما در دنیای بازی‌های ویدیویی تقریبا می‌توان هرآن‌چیزی که از انتظار دارید را پیدا کنید. بازی‌های ویدیویی امروزه بسیار تنوع‌تر از آن‌چیزی هستند که بنظر می‌رسند و طبیعتا دیدن این سبک از بازی‌ها روی پلتفرم؛ ابدا جای تعجبی ندارد. بازی‌های موبایلی سال‌هاست که سهمی عمده از بازار بازی‌های ویدیویی را دارند و ما نیز شاهد حضور عناوینی به شدت دوست داشتنی برای پلتفرم موبایل بوده‌ایم. پلتفرمی که بارها ثابت کرده که هیچ ترسی از شکست ندارد و برای همین؛ عناوینی واقعا دوست داشتنی را ارائه کرده که می‌توان انتظارات بسیار بالایی از آن‌ها داشت.

مطلب پیشنهادی:بازی Stronghold Kingdoms؛ جنگ‌های صلیبی روی موبایل!شاهکاری کمترشناخته‌شده از استودیوی Firefly بازی Stronghold Kingdoms؛  جنگ‌های صلیبی روی موبایل!

منتهی درست در بین تمامی بازی‌هایی که برای پلتفرم موبایل تاکنون منتشر شده‌اند، عناوین ریسینگ جزو دوست داشتنی‌ترین آن‌ها بوده‌اند که طرفداران زیادی نیز داشتند. بازی‌های ریسینگ همیشه جزو پرطرفدارترین سبک‌های بازی‌سازی به شمار می‌رفتند و امروزه دیدنشان روی پلتفرم موبایل ابدا خالی از لطف نیست. بنابراین اگر شما نیز طرفدار بازی‌های موبایلی هستید، خبر خوب این است که عناوین ریسینگ این پلتفرم جزو بهترین چیزهایی هستند که شما می‌توانید به سراغشان بروید و مهمان این سبک از بازی‌ها نیز باشید.

گشت پلیس ۲ گشت پلیس ۲

با تمام این توضیحات، پلتفرم موبایل امروزه دیگر تبدیل به زمینه‌ای عالی برای بازی‌سازهایی شده که به دنبال رویاپردازی هستند. در بین تمامی بازی‌سازهای موبایلی؛ توسعه دهندگان ایرانی موفق شدند که با استفاده از پتانسیل‌های پلتفرم موبایل؛ بازی‌هایی به شدت دوست داشتنی را بسازند. بازی‌های موبایلی ایرانی در بین موبایل گیمرها، طرفداران بسیار زیادی دارند و طبیعتا تجربه این سبک از بازی‌ها ابدا خالی از لطف نیست. امروزه نیز ما شاهد حضور استودیوهای ایرانی بسیار دوست داشتنی روی پلتفرم موبایل هستیم که می‌توانند ما را تا ساعت‌ها سرگرم کنند.

استودیوی هنر نور و حرکت، یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌سازهای ایرانی پلتفرم موبایل است که عمدتا به دلیل ساخت فرنچایز بسیار دوست داشتنی به نام گشت پلیس شناخته می‌شود. این استودیو همچنین کارنامه درخشانی نیز در ساخت بازی‌های موبایلی دارد. منتهی ما در این مطلب قصد داریم که نگاهی به دومین بازی از سری بازی‌های گشت پلیس؛ یا همان گشت پلیس ۲ بیندازیم. بازی موبایلی گشت پلیس ۲ در سال ۱۳۹۸ برای پلتفرم موبایل توسط استودیوی هنر نور و حرکت توسعه پیدا کرد و مدتی بعد نیز از سوی کافه بازار به عنوان بهترین بازی سال ۹۸ شناخته شد.

مطلب پیشنهادی:Raft Survival یا یکی از بهترین بازی‌های سبک بقا روی پلتفرم موبایلدنیایی ناشناخته پیش‌ روی شماست Raft Survival یا یکی از بهترین بازی‌های سبک بقا روی پلتفرم موبایل

گشت پلیس ۲ موفق شده بود که عملکرد دوست داشتنی بازی اول این مجموعه را مجددا تکرار کند و برای همین نیز؛ شما با یک بازی فوق‌العاده رو به رو بودید. این استودیو با الهام و استفاده از فلسفه بازی قبلی؛ به سراغ گشت پلیس ۲ رفته بود و آن را با استفاده از المان‌های خلاقانه، تبدیل به یک بازی هیجان‌انگیز کرده بود. درست در جایی که این بازی موفق شد تا امتیاز ۴.۶ از ۵ را از سوی کاربران کافه بازار کسب کند و بیش از ۵ میلیون‌بار نیز دانلود شده است.

همچنین یکی دیگر نقاط قوت بازی گشت پلیس ۲؛ بخش داستانی این بازی است. همانطور که گفته شد، این بازی موبایلی دنباله‌ای برای نسخه اول است و طبیعتا دیدن شخصیت‌ها و کاراکترهای گشت پلیس ۱؛ در دنیای این بازی هیچ جای تعجبی ندارد. شما در دنیای این بازی باید با فرهاد و آرش – پروتاگونیست‌های اصلی بازی – همراه شوید و به آن‌ها در به پایان رساندن ماموریت‌هایشان و ریشه‌کن کردن جرم و جنایت از سطح شهر، کمک کنید تا نظم و آرامش را در تمام شهر برپا کنید.

گشت پلیس ۲ گشت پلیس ۲

گشت پلیس ۲ مجموعه‌ای از چندین المان مختلف در دنیای یک بازی ویدیویی است. هرچند که این بازی موبایلی خودش را یک عنوان ریسینگ معرفی کرده است، اما المان‌های شبیه‌ساز و نقش آفرینی با بن‌مایه اتفاقات اکشن؛ چیزهایی نیستند که بتوان به همین راحتی از کنارشان عبور کرد. بازی موبایلی گشت پلیس ۲ خیلی خوب می‌داند که برای جذاب بودن؛ ابدا نیازی به ریخت و پاش‌های اضافی نیست و برای همین؛ ایده‌هایی را عملی کرده که طرز دوست داشتنی هیجان‌انگیز هستند. این بازی موبایلی شما را تبدیل به یک افسر وظیفه شناس پلیس می‌کند که در آن باید ماموریت‌های غیرممکنی را به پایان برسانید.

مطلب پیشنهادی:بازی Bright Memory؛ کیفیت یک شوتر کنسولی را روی موبایل تجربه کنیدوقتی گرافیک تبدیل به بهانه‌ای جذاب می‌شود بازی Bright Memory؛ کیفیت یک شوتر کنسولی را روی موبایل تجربه کنید

همچنین این بازی موبایلی در بخش ریسینگ خودش نیز قابلیت‌های دوست داشتنی را ارائه می‌کند. گشت پلیس ۲ با استفاده از ماشین‌های پلیس راهور و نیروی انتظامی سعی کرده تا حس و حالی دوست داشتنی را به بازی اضافه کند. همچنین حضور خودروهای لایسنس شده ایرانی و خارجی در ناوگان پلیس؛ باعث شده‌اند تا شما بتواند آزادانه به سراغ هرکدام از ماشین‌هایی که دوست داشتید، بروید. خبر خوب دیگر این است که بازی موبایلی گشت پلیس ۲ به شما این اجازه را نیز می‌دهد که ماشین‌های پلیس را شخصی‌سازی کنید و آن‌ها را ارتقا دهید تا در تعقیب و گریزها، بتوانید خودی نشان دهید.

استودیوی هنر نور و حرکت، سعی کرده که با الهام از شهر تهران؛ محیط این بازی موبایلی را حدالامکان شبیه شهر تهران طراحی کند. از طرفی موضوع دیگری که باید به آن توجه کنید، این است که بازی گشت پلیس ۲ هرچند خودش را یک عنوان آفلاین موبایلی معرفی کرده است، اما شما برای دسترسی به تمام محتوای بازی نیاز به دسترسی به اینترنت دارید. همچنین گشت پلیس ۲ به شما اجازه می‌دهد که در حین ماموریت‌هایتان از نیروی کمک نیز استفاده کنید و همه‌چیز دست به دست هم داده است تا بازی موبایلی گشت پلیس ۲ یک بازی دوست داشتنی ایرانی باشد.

گشت پلیس ۲ گشت پلیس ۲

در بخش گرافیک و جلوه‌های بصری این بازی موبایلی؛ شما با گرافیکی به شدت دوست داشتنی رو به رو خواهید شد که پتانسیل‌های بالایی برای ارائه دارد. گشت پلیس ۲ نسبت به نسخه اول این سری در بخش گرافیک پیشرفت‌های بسیاری کرده و برای همین؛ شما با یک بازی واقعا هیجان‌انگیز رو به رو خواهید شد که پتانسیل‌های بسیار بالایی نیز دارد. همچنین این موضوع در بخش جلوه‌های صوتی و موسیقی‌متن نیز یکسان است و بازی موبایلی گشت پلیس ۲ به لطف استفاده کردن از گویندگان حرفه‌ای؛ تبدیل به یکی از بهترین‌ها در بخش موبایل شده است.

پیشنهاد می‌شه!

اگر به دنبال تجربه یک بازی دوست داشتنی ایرانی روی پلتفرم موبایل هستید، بازی موبایلی گشت پلیس ۲ گزینه‌ای عالی برای شماست. این بازی توسط یکی از بزرگ‌ترین استودیوهای بازی‌ساز ایرانی توسعه پیدا کرده و به سبب خلاقیتی که دارد، می‌تواند تا ساعت‌ها شما را درگیر خودش کند و یک بازی دوست داشتنی ریسینگ موبایلی باشد.

گشت پلیس ۲

    گشت پلیس ۲

  • سازنده استودیو هنر نور و حرکت
  • سیستم عامل اندروید
  • ژانراکشن-نقش‌آفرینیشبیه‌سازیمسابقه‌ای
  • حجم: 147 مگابایت

نظر شما