شناسهٔ خبر: 57510368 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

افزایش ۱۰۰ درصدی کمک های مردم خراسان شمالی به ستاد بازسازی عتبات عالیات

سید پوریا مسلمی

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی از افزایش ۱۰۰ درصدی کمک های مردمی به این مجموعه در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

رمضانعلی ایزانلو در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مردم خیر و مومن استان طی امسال کمک های خوبی را به این مجموعه برای بازسازی بارگاه های ائمه معصومین کرده اند که نسبت به سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی داشته است.

وی ادامه داد: کمک هایی که مردم به این ستاد انجام می دهند کاملا براساس نیت خودشان هزینه می شود و در صورتی که نیت عام و کلی داشته باشد در بخش هایی که اختصاصاً و به طور ویژه پیگیر آن ها هستیم، هزینه می شود.

وی درخصوص مکان های مطهری که تعهد بازسازی در آن ها ایجاد شده است نیز گفت: در کاظمین صحن امام محمدباقر (ع)، صحن حضرت زینب (س) در کربلا و همچنین صحن حضرت فاطمه زهرا (س) در نجف از جمله اولویت های ستاد بازسازی عتبات استان است که برای آن ها تعهد ایجاد کرده ایم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی همچنین بیان کرد: مردم استان می توانند حتی با سرانه ۱۰ هزار تومانی در بازسازی عتبات عالیات سهیم شوند.

وی اظهار کرد: بسیاری از کارمندان در ادارت مختلف، نیت کرده و مقداری از حقوق ماهیانه خود را به بازسازی عتبات عالیات اختصاص داده اند که قدردان آن ها هستیم.

ایزانلو تاکید کرد: علی رغم وضعیت نامناسب اقتصادی حاکم بر کشور، مردم استان از کمک برای بازسازی عتبات عالیات غافل نشده اند. مردم کشور عراق در مناسبت های مختلف به ویژه در زمان اربعین حسینی، مشتاقانه و با تمام وجود پای کار می آیند و خدمات بسیار گسترده ای را به زائران ایرانی ارائه می کنند. ما نیز متقابلا براساس وظیفه مسلمانی و همچنین ارتباط برادرانه ای که وجود دارد هرآنچه در توانمان باشد انجام می دهیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی افزود: این را هم مد نظر داشته باشیم که هزینه هایی که به عنوان نذورات مردم کشور انجام می شود یک هزارم هزینه های آن ها در اربعین و استقبال از زائران ما نمی شود؛ اما مهم نیت مردم ما است که ارزشمند و نزد خداوند متعال پسندیده است.

انتهای پیام

نظر شما