شناسهٔ خبر: 57509913 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

ملی پوش قایقرانی: پیست استاندارد برای تمرین نداریم

نازنین ملایی گفت: امکانات رشته قایقرانی کم است و پیست استاندارد برای تمرین کردن نداریم.

صاحب‌خبر -

نازنین ملایی  ملی پوش قایقرانی و دارنده مدال طلای مسابقات رویینگ قهرمانی آسیا  درباره این رقابت‌ها اظهار کرد: رقبای اصلی همیشگی ما از چین، کره و هنگ گنگ و تایلند و ویتنام هستند  که در این مسابقات حضور داشتند. امکانات ما کم بوده و هست و پیست استاندارد نداریم و در پیست ۱۰۰۰ متر تمرین می‌کنیم و یک مسئله بزرگی برای ما است. امیدوارم این مشکل سریع رفع شود. ان شا الله برای بازی‌های آسیایی این مسئله حل شود و به محل‌هایی برویم که پیست استاندارد داشته باشند.

ملایی درباره هدفش در بازی‌های آسیایی گفت: من برای بازی‌های آسیایی به دنبال این هستم که  در ماده تک نفره شرکت می‌کنم. ماده تک نفره سنگین وجود دارد، اما فدراسیون قایقرانی  در تلاش است که از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا ماده تک نفره سبک هم به این رقابت‌ها اضافه کند. من برای کسب بهترین  رنگ مدال که همانا مدال طلا است در این مسابقات تلاش می‌کنم  و در ماده ۲ نفره هم همین هدف را داریم.

او افزود: امیدوارم با نتایجی که در هر دوره از مسابقات با تیم قایقرانی کسب می‌کنیم به تیم رویینگ قایقرانی توجه بیشتری شود و بودجه و امکانات بیشتری به این رشته ورزشی  تعلق بگیرد تا ورزشکاران این رشته بتوانند بیشتر مدال آوری کنند و ماندگار شوند.  

ملی پوش قایقرانی پیست استاندارد برای تمرین نداریم

نظر شما