شناسهٔ خبر: 57509476 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال:

گاندوها مهمان مشهدی را با باخت بدرقه کردند

مریم شرکت

تیم بسکتبال ذوب‌آهن در ادامه دیدارهای هفته یازدهم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور با نتیجه ۶۴ بر ۵۵ برابر حریف مشهدی به پیروزی رسید.

صاحب‌خبر -

تیم بسکتبال ذوب آهن در چارچوب هفته یازدهم و آخر دور رفت لیگ برتر بسکتبال دوشنبه (۱۴ آذرماه) از ساعت ۱۶ در ورزشگاه ملت به مصاف آویژه صنعت پارسا مشهد رفت که این دیدار با نتیجه ۶۴ بر ۵۵ به سود سبزپوشان به اتمام رسید.

 آرمان زنگنه، محمد حسن‌زاده، علی کاشانی، سجاد مشایخی، فرید اصلانی، محمدحسین احمدی، علیرضا سرداریان، محمدحسین جعفری، حمید ضیایی، امیرعلی قلی‌زاده و محمدرضا اکبری با هدایت فرزاد کوهیان برای گاندوها در این دیدار حاضر شدند.

همچنین گوانویچ ترکیب هنری، حامد حسین‌زاده، مرتضی طاهری، فرید سعادت‌نیا، نوید خواجه‌زاده، مجید صادقی، علیرضا مرتضوی، حسن علی‌اکبری، علیار نجفی، امیرحسین رضایی‌فر، حسین محمدزاده و مهدی افخمی را برای آویژه صنعت پارسا مشهد به بازی فرستاد.

کوارتر نخست را گاندوها پا به پای حریف پیش آمدند و با ۲ امتیاز اختلاف، ۱۲ بر ۱۰ پیش افتاده و راهی رختکن شدند.

کوارتر دوم را مهمان مشهدی به خود آمده و اختلافی هفت امتیازی ایجاد کرد تا کار برای ذوبی‌ها سخت شود، اما با تدابیر کادر فنی توانستند اختلاف را به یک برسانند.

سومین کوارتر با اخراج مدیر فنی و سرمربی گاندوها از زمین به علت اعتراض به داوری همراه بود، اما علی‌رغم ۶ پنالتی مشهدی‌ها باز هم نمایندگان اصفهان پا پس نکشیده و با نتیجه ۴۷ بر ۴۶ به سود مهمان به استقبال کوارتر چهارم رفتند.

کوارتر پایانی با شروع طوفانی سبزپوشان آغاز شده و ۷ امتیاز پیش افتادند تا با نمایش بهتری با حساب ۶۴ بر ۵۵ پیروز این رقابت خانگی شوند.

انتهای پیام

نظر شما