شناسهٔ خبر: 57509170 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

همکاری با ۲ مدافع میانی برای گل ۳؛

خوشگل‌ترین گل‌های جام برای یک برزیلی(عکس)

مهاجم نوک سلسائو با حرکت چشم‌نواز و یک کار تیمی گل سوم تیمش را مقابل کره زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بهترین نمایش در ۵۴ بازی جام جهانی که تاکنون برگزار شده را تیم ملی برزیل دوشنبه شب مقابل کره جنوبی نشان داد و در یک نیمه کاری کرد تا مشخص شود شاگردان تیته فقط برای رسیدن به قهرمانی پای به قطر گذاشته‌اند و در کنار نمایش هجومی و زدن چهار گل، حرکات تکنیکی و تیمی فوق‌العاده هم در دستور کار دارند.

ریچارلیسون در نخستین بازی جام جهانی ۲۰۲۲ هر دو گل برزیل مقابل صربستان را به زیباترین شکل ممکن و حرکات نمایشی زد و برابر سوئیس هم که دومین برد متوالی را به دست آوردند، نمایش تاثیرگذاری داشت، اما او امشب در بازی با کره جنوبی هم دوباره روند گلزنی خود را از سر گرفت.

مهاجم نوک برزیل در دقیقه ۱۲ دیدار مقابل کره جنوبی با توپ‌ربایی در محوطه جریمه کره جنوبی کاری کرد تا مدافع حریف پای او را شوت کند تا سلسائو صاحب یک ضربه پنالتی شود؛ فرصتی برای دومین گل این تیم که البته ریچارلیسون نزد و نیمار آن را تبدیل به گل کرد.

ریچارلیسون که پس از تصمیم تیته به استراحت او مقابل کامرون، در بازگشت به ترکیب برزیل شدیدا به دنبال گلزنی و سه گله شدن در جام جهانی بود، در دقیقه ۲۹ توپ دفع شده از محوطه جریمه حریف را با یک حرکت چشم‌نواز و سه بار سر زدن و یک روپایی، با پاس رو به جلو به مارکینیوش رساند تا او هم تیاگو سیلوا را صاحب توپ کند و کاپیتان برزیل هم پاس گل سوم را بدهد.

تیاگو سیلوا و مارکینیوش که تا محوطه جریمه کره جنوبی جلو آمده بودند، در این صحنه تاثیرگذار ظاهر شدند که پاس در عمق دیدنی کاپیتان برزیل را ریچارلیسون پس از آغاز کردن موقعیت، با حضور به موقع در محوطه و ضربه بغل پای زمینی تبدیل به گل کرد.

ریچارلیسون که پس از باز کردن دروازه کره، شادی گل و رقص سامبا برزیلی را با تیته و دیگر هم‌تیمی‌هایش به نمایش گذاشت و صحنه جالبی در کنار زمین خلق کرد، در دقیقه چهارم وقت‌های اضافه نیز فرصت داشت تا در جام جهانی ۴ گله شود ولی این بار ضربه او در موقعیت تک به تک با دفع عالی گلر حریف مواجه شد.

ویدئو: 266439

نظر شما