شناسهٔ خبر: 57507322 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به جوسازی خبرنگار – تروریست‌های سعودی و لندنی برای اعتصابات سراسری

نکشید ما را با این فراخوان اعتصابتون!

روزنامه جوان

فراخوان اعتصابات سراسری در روز‌های ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذر در حالی بود که صبح روز ۱۴ آذر با وجود بارندگی در تهران یکی از پرترافیک‌ترین روز‌های تهران بود و برخی از صاحبان کسب‌وکار نیز برای فرار از ترافیک صبحگاهی زودتر از هر روز کار خود را آغاز کردند. نکته جالب، اما آن بود که برخی خبرنگار- تروریست‌های سعودی و لندنی در توئیتر از اعتصابات سراسری مردم ایران نوشتند!

صاحب‌خبر -
فراخوان اعتصابات سراسری در روز‌های ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذر در حالی بود که صبح روز ۱۴ آذر با وجود بارندگی در تهران یکی از پرترافیک‌ترین روز‌های تهران بود و برخی از صاحبان کسب‌وکار نیز برای فرار از ترافیک صبحگاهی زودتر از هر روز کار خود را آغاز کردند. نکته جالب، اما آن بود که برخی خبرنگار- تروریست‌های سعودی و لندنی در توئیتر از اعتصابات سراسری مردم ایران نوشتند! این توئیت‌ها دستمایه طنز کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت به ویژه آنکه تصاویری از برف‌بازی برخی شهروندان در شهر‌های مختلف نیز منتشر شده است. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 
 
 
 رضا حاتمی‌وفا:
مغازه‌دار بیچاره از ترس این وحوش تعطیل میکنه، اینا تعطیلی رو فاکتور میکنن برای اعتصابات سراسری! میرن جلوی ماشین طرف اجازه عبور نمیدن، بنده خدا بوق میزنه، اینا اون بوق رو فاکتور میکنن برای اعتراضات سراسری! انقلاب پلاستیکی. 
 سعید خلخالی:
عذر میخوام اول فراخوان مزاحم میشم! این اعتصابات سراسری و تسخیر خیابان‌هاتون از ساعت چند شروع میشه؟
 کیوان ساعدی:
اینایی که میگن باید سه روز اعتصابات سراسری باشه و هیچی خرید نشه، حاضرن آب، برق، گاز، موبایل و اینترنت هم استفاده نکنن؟ بالاخره این‌ها هم خرید حساب میشه و باید پولشو به دولت جمهوری اسلامی پرداخت کنن. 
 محمد فراهانی:
اعتصابات سراسری از ساعت چند شروع میشه؟ احتمالاً یا تاریخ اشتباه اعلام شده یا کسی اطلاع نداره یا کسی به کتفش نیست!
 حسن آقاجانی:
یا مردم با ما هستن یا می‌تونیم شیشه مغازه‌شون رو بیاریم پایین تا با ما باشن؛ پس زنده‌باد اعتصاب! #اعتصابات_سراسری
 محسن عبدالعلی‌پور:
مگه نظام تو سه روز اعتصابات سراسری آبان سرنگون نشده بود؟ الان اعتصابات آذر واسه چیه؟!
 محمد شاهی:
یه عکس از ترافیک تو گوگل مپ گرفته نوشته تهران به اعتصابات سراسری پیوست! یکی به این بچه بگه تهران همیشه همینه، روز‌هایی هم که بارون میاد ترافیک دو برابر میشه چیز جدیدی نیست!
 ف. س. امیرخانی:
حقیقت اعتصاب این روزا رو میخواید بدونید؟ این فقط یه نمونه از پیجای دروغگوی اینستاگرامه! تو استوری با موج اعتصابات آبان همراهی میکنه و میگه کار نمی‌کنیم، اما تو دایرکتش ثبت سفارش دارن، فقط، چون تعداد سفارشات زیاده، روند ثبتش کنده! نکشید ما رو با این اعتصابتون!
 علیرضا زادبر:
سلطنت‌طلبان و مجاهدین خلق هر هفته «شنبه یا یک‌شنبه» در اروپا، کانادا و برخی از شهر‌های امریکا با مجوز علیه ایران تجمع برگزار می‌کنند! چرا؟ چون در طول هفته دنبال کار و کاسبی خود هستند و دو روز تعطیل شنبه و یک‌شنبه به خیابان می‌آیند! بعد به ملت ما می‌گویند کاسبی نکنید! اعتصاب کنید!
 حسین صادقی:
طرف استوری گذاشته این روز‌ها به اندازه سه روز خریداتون رو بکنین که تا ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذر همه جارو تحریم کنیم. فکر کنم میخوان جمهوری اسلامی رو از خنده زیاد ساقط کنند. 
 عبدالمجید خرقانی:
چه قبول کنید یا نکنید، دنیای واقعی با مجازی خیلی فرق میکنه! تو فضای مجازی همه کشور تو اعتصاب سراسری هست و تو دنیای واقعی بزرگ‌ترین گردهمایی کارآفرینان کشور توسط برنامه میدون تو برج میلاد برگزار شده با جمعیت ۲ هزار و۵۰۰ نفری؛ اینا مثل هم نیستند.
 علی آذین:
هرچه بیشتر می‌گذرد شعار آزادی این جماعت بیشتر رنگ می‌بازد! اعتصاب اجباری، بستن مغازه‌های اجباری، بی‌حجابی اجباری، ترافیک اجباری، شعار اجباری، اونوقت این‌ها می‌خواهند برای ما آزادی بیاورند! این جماعت برانداز روی دیکتاتور‌ها را سفید کردند. #مهسا_امینی
 حسین دارابی:
پیام یه مغازه‌دار: «اینترنشنال و من‌وتو و علی کریمی و بقیه که میگن اعتصاب کنیم و مغازه‌ها رو ببندیم باشه می‌بندیم، ولی اول بگید همونجایی که حقوق شماهارو میده پول ما رو هم واریز کنه تا نریم سر کار... از کجا بیاریم بخوریم؟ خودتون شکمتون سیره دیگه کاری ندارید مردم از کجا بیارن بخورن.»

نظر شما