شناسهٔ خبر: 57504263 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شکست فرخوان اعتصاب در هرمزگان/ یک روز عادی در بازار بندرعباس + فیلم

در هفته‌های اخیر جریانات ضد انقلاب با تلاش فراوان سعی داشتند بازاریان را وادار به اعتصاب و تعطیلی کنند که با عدم همراهی از سوی جامعه بازاریان استان هرمزگان مواجه شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، جریان‌های ضد انقلاب با کمک بازوان رسانه‌ای‌شان طی هفته‌های گذشته تلاش بسیاری را انجام دادند تا دامنه اغتشاشات را به اقشار دیگر سرایت دهند و نشان دهند که مردم همراه آنان هستند در حالی که این امر خیالی خام و باطل بود و نتیجه‌ای را به دنبال نداشت.

در شهر بندرعباس جریان‌های ضد انقلاب و پیاده نظام استکبار جهانی تلاش کرده تا با تهدید و ارعاب بازاریان را مجبور به تعطیلی بازار کنند و کرکره‌ها را پایین بکشانند اما با هوشیاری کسبه و بازاریان این نقشه شوم، نقش بر آب شد و بازاریان به فعالیت خود ادامه دادند.

جریان ضد انقلاب برای امروز در سراسر کشور تبلیغات گسترده انجام داده بود که بازاریان را ترغیب به تعطیلی بازار و اعتصاب کند اما مشاهدات عینی خبرنگار تسنیم از مراکز تجاری و بازارهای بندرعباس حاکی از آن است مردم و کسبه نه بزرگی به ضد انقلاب گفته و بازار امروز باز و خرید و فروش عادی مردم در جریان بود.

پروژه‌های دشمن برای ایجاد چند دستگی میان ملت یکی پس از دیگری شکست می‌خورد و حال پروژه اعتصاب اجباری نیز راه به جایی نبرده و بازار همچون سابق در حال خدمات دهی به مردم است.

انتهای پیام/865/.

نظر شما