شناسهٔ خبر: 57503987 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه هفت‌صبح | لینک خبر

ادعای روزنامه اسپانیایی درباره قطعی شدن انتقال رونالدو به النصر

صاحب‌خبر -

روزنامه مارکا ادعای اخیر خود در مورد انتقال رونالدو به النصر عربستان را تکرار کرد و گفت که فوق ستاره پرتغالی از اول ژانویه در این باشگاه بازی خواهد کرد.

مارکا پیش از این هم چنین ادعایی کرده بود اما اطرافیان رونالدو آن را تکذیب کردند و گفتند که او قصد ندارد از سطح اول فوتبال اروپا فاصله بگیرد و می خواهد در نیم فصل دوم برای باشگاهی که در لیگ قهرمانان حضور دارد بازی کند.

مارکا ولی روی ادعای خود پافشاری می‌کند و به‌تازگی نوشته قرارداد دو سال و نیم رونالدو با النصر، هزینه ای در حدود 200 میلیون یورو در سال دارد و این بازیکن پرتغالی انتقال خود به فوتبال عربستان سعودی را تکمیل کرده است. به این ترتیب او بالاتر از لیونل مسی و نیمار، بیشترین دستمزد را در فوتبال دنیا دریافت خواهد کرد. مسی و نیمار سالانه از پی اس جی 75 و 70 میلیون یورو دستمزد می‌گیرند. مارکا نوشته است که رونالدو از اول ژانویه بازیکن النصر خواهد بود و مبلغ این انتقال با احتساب حقوق و قراردادهای تبلیغاتی، 200 میلیون یورو در هر فصل است

از زمانی که دوران درخشش در اروپا تمام شد، CR7 مصمم به کاهش سطح رقابتی است و حالا او بیشتر به دنبال جبران از جنبه اقتصادی است. هیچ تیمی در هیچ قاره ای حتی به پیشنهاد تیم عربستانی نزدیک هم نمی شود. حتی تیم های لیگ MLS هم نمی توانند به این پیشنهاد نزدیک شوند. به همین دلیل رونالدو چاره‌ای جز نگاه غیرفوتبالی به این پیشنهاد نداشت. اگر چه فوتبال عربستان در حال رشد است اما در آنجا سطح رقابتی پایین است.

رونالدو پس از درگیری با مدیران و سرمربی منچستریونایتد و فسخ قرارداد با این باشگاه بدون تیم است. درگیری با اریک تن‌هاخ منجر به دوئلی شد که این بازیکن پرتغالی در نهایت شکست خورد.

هدایت النصر برعهده رودی گارسیا است و در لیست این تیم بازیکنانی مانند اوسپینا دروازه‌بان کلمبیایی و آلوارو گونزالس اسپانیایی به چشم می خورد. حالا تیم گارسیا با حضور کریستیانو رونالدو به دنبال این است که دوباره برتری خود را در رقابت های داخلی به دست آورد و خود را در نقشه فوتبال جهان قرار دهد. بازی های خانگی در ورزشگاه مرسول پارک با ظرفیت 25000 هوادار برگزار می شود.

الهلال قهرمان فعلی لیگ عربستان، رقیب بزرگ تیمی است که CR7 می تواند آخرین جملات خود را به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای در آن بنویسد. تابستان گذشته او به سراغ فوق ستاره پرتغالی رفت، اما یک تحریم اداری به دلیل تکرار قراردادها مانع از نهایی شدن این انتقال شد.

نظر شما