شناسهٔ خبر: 57502635 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

امداد رسانی به ۹۰ خودروی گرفتار در برف چالدران

فرماندار چالدران گفت: شب گذشته ۹۰ دستگاه خودروی گرفتار در برف و کولاک در چالدران امداد رسانی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرماندار چالدران گفت: ۹۰ دستگاه خودرو که شب گذشته در محور مواصلاتی چالدران به خوی به علت برف و کولاک در گردنه قوری گل گرفتار شده بودند با تلاش نیرو‌های امداد رسان نجات یافتند.

عبدالله نژاد افزود: ۹۰ خودرو با ۲۹۲ سرنشین در برف و کولاک دچار مشکل شده بودند با حضور دستگاه‌های امدادی از همان ساعات اولیه امداد رسانی انجام گرفت و همچنین به یک دستگاه وانت سایپا با ۲ نفر سرنشین در جاده واژگون شده بود امداد رسانی شد.

افتخاری تکنسین فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ چالدران گفت: با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی جاده در کمترین زمان ممکن به روستای شهرک مخور مراجعه بلافاصله اقدامات اورژانسی انجام گرفت و مادر باردار گرفتار در برف و کولاک از خطر نجات یافت و بعد از تثبیت شرایط بالینی، با حال عمومی مناسب تحویل بیمارستان شهید بهشتی چالدران شد.

حسن زاده رئیس جمیعت هلال احمر چالدران گفت: در حال حاضر به خاطر بارش‌های اخیر ۲ تیم در بخش آواجیق و ۳ تیم در چالدران برای امداد رسانی به حادثه دیدگان در محور‌های مواصلاتی در آماده باش کامل هستند.

عبدالله نژاد فرماندار چالدران از رانندگان درخواست کرد: به علت ادامه شرایط جوی نامساعد از سفر‌های غیر ضروری به چالدران خودداری کنند و در صورت سفر به خودرو‌های خودرو به تجهیزات ایمنی مجهز کنند و در صورت بروز هر گونه حادثه احتمالی با شماره ۱۱۲ تماس حاصل کنند.

نظر شما