شناسهٔ خبر: 57501349 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

بازگشت ناگهانی استرلینگ به انگلیس

رحیم استرلینگ به دلیل سرقت مسلحانه، اردوی انگلیس در قطر را ترک کرد و به خانه برگشت.

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی - رجانیوز: رحیم استرلینگ به دلیل سرقت مسلحانه، اردوی انگلیس در قطر را ترک کرد و به خانه برگشت.
 
به گزارش رجانیوز، قبل از بازی با سنگال در مرحله یک‌هشتم نهایی، خبر خروج استرلینگ از قطر همه جا پخش شد. اندکی بعد مشخص شد که استرلینگ به دلیل سرقت مسلحانه به خانه‌اش بلافاصله قطر را ترک کرد و به انگلیس برگشت تا در کنار خانواده‌اش باشد. نامزد ۲۷ ساله رحیم استرلینگ، پیج میلیان، و دو فرزندشان در خانه بودند که سارقین حمله کردند و ساعتهایی به ارزش ۳۰۰ هزار پوند را به سرقت بردند.
 
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، پیش از بازی با سنگال گفت: «او درگیر مساله خانوادگی شده است. امروز صبح کمی با او صحبت کردم اما باید این کار را به دیگران می‌سپردم که در موردش با او حرف بزنند. او به انگلیس خواهد رفت تا مساله را حل کند.»
 
حمله به خانه استرلینگ شنبه شب رخ داد. هنوز مشخص نیست که آیا نامزد استرلینگ با سارقین برخورد کرده یا به محض اینکه متوجه شدند کسی وارد خانه شده فرار کردند و در جایی پنهان شدند. احتمالاً باند سرقت تصور می‌کردند که نامزد استرلینگ و دو پسر ۵ و ۳ ساله آنها هنوز در قطر هستند.
 
یکی از آشنایان خانوادگی به خبرگزاری‌ها گفت: «این سرقت برای کل خانواده وحشتناک و آسیب‌زننده بوده است. وقتی رحیم این خبر را شنید به شدت ترسید و نگران سلامت خانواده‌اش شد. اینکه تو از خانه دور باشی و نامزد و بچه‌ها در خانه باشند و دزدها حمله کنند فراتر از حد تصور وحشتناک است. به نظر می‌رسد که ساعتهای گران‌قیمت از خانه دزدیده شدند، پلیس هم چند ساعت در آنجا حضور داشت.»
 
هری کین مهاجم تیم ملی انگلیس پس از پیروزی ۳-۰ این تیم مقابل سنگال با رسانه‌ها صحبت کرد: «ما به فکر او و خانواده‌اش هستیم. این موضوع خصوصی است اما دیدن اینکه یکی از هم‌تیمی‌ها و دوستانت با چنین مشکلی مواجه شده اصلاً آسان نیست. مطمئنم که رحیم با مربی صحبت می‌کند و بهترین تصمیم را برای خودش و خانواده‌اش خواهد گرفت. این مهم‌ترین چیز است. ما برایش بهترین آرزوها را داریم و امیدواریم که هرچه زودتر او را ببینیم.»
 
رئیس واحد اطلاعات ملی متمرکز بر جرایم سازمان‌یافته نسبت به افزایش حملات به ستاره‌ها به دلیل حضور فعال در رسانه‌های اجتماعی هشدار داده. سوپت کارل ویلیامز، از عملیات اوپال، می‌گوید: «در دنیای امروزی که افراد ثروتمند زیادی در رسانه‌های اجتماعی فعال هستند، پروفایل عمومی آن‌ها می‌تواند باعث شود که هدف سارقین قرار بگیرند. اموال باارزش آنها و همچنین اطلاعات مربوط به رفت و آمدهایشان اغلب در دسترس است.» این موضوع باعث می‌شود باندهای سرقت برنامه‌ریزی کنند و در ساعاتی که افراد خانواده در خانه حضور ندارند به خانه حمله کرده و اموال باارزش را به سرقت ببرند.
 
احتمالاً رحیم برای بازی در روز شنبه در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل فرانسه به قطر برمی‌گردد.

نظر شما