شناسهٔ خبر: 57501278 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

استاندار بوشهر تاکید کرد؛

لزوم افزایش امکانات و تجهیزات برای جامعه توان‌یابان

احمد محمدی زاده با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی توان‌یابان، بر لزوم افزایش امکانات و تجهیزات به منظور یکسان‌سازی فرصت‌ها برای جامعه توان‌یابان تاکید کرد

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی توان‌یابان، بر لزوم افزایش امکانات و تجهیزات به منظور یکسان‌سازی فرصت‌ها برای جامعه توان‌یابان تاکید کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: شعار امسال روز جهانی توان‌یابان با عنوان ” راه حل‌های تحول آفرین برای توسعه فراگیر، نقش نوآوری در ایجاد جهانی دسترس پذیر و برابر" است و باید در راستای حمایت عینی و عملی از این عزیزان در سراسر استان اهتمام ورزیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: معلولان و توان‌یابان باید باور داشته باشند که "معلولیت، محدودیت نیست" و با تلاش مداوم و خلاقیت و نوآوری در راستای دسترسی به اهداف خود حرکت کنند.

محمدی زاده تصریح کرد: روز جهانی معلولان و توان‌یابان را به عزیزان هم‌استانی تبریک می‌گویم و از متولیان امر و دستگاه‌های ذیربط انتظار دارم خدمات لازم‌ را با بالاترین کیفیت به جامعه هدف ارائه دهند تا شاهد رضایت‌مندی بیش از پیش توان‌یابان باشیم.

 

نظر شما