شناسهٔ خبر: 57501133 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس: تضمینی برای ملی پوشان پرسپولیس در دربی نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عملکرد ملی پوشان این تیم برای دربی را زیر نظر خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، حذف تیم ملی فوتبال ایران پس از کسب دو شکست مقابل انگلیس و آمریکا و یک پیروزی مقابل ولز بازگشت زودهنگام ملی‌پوشان از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به همراه داشت.

بازیکنان پرسپولیس که در تیم ملی فوتبال ایران حضور داشتند مجوز استراحت پنج روزه از یحیی گل محمدی سرمربی این تیم گرفتند تا به مرخصی بروند.

علیرضا بیرانوند که به دلیل شکستگی بینی در تقابل با ولز حضور نداشت همراه با سایر بازیکنان ملی پوش پرسپولیس همچون مرتضی پورعلی گنجی که بر خلاف وحید امیری و مهدی ترابی حضوری ثابت در ترکیب داشت از فردا تمرینات خود را آغاز خواهند کرد.

آنها در حالی به تمرینات پرسپولیس خواهند رفت که شرایط متفاوتی نسبت به همدیگر دارند؛ اما یحیی گل محمدی به دلیل حساسیت بالا بازی با استقلال تهران در لیگ برتر تهران چاره‌ای جز بازی دادن به تعدادی از آنها ندارد.

گل محمدی که بازی‌های تیم ملی ایران را در جام جهانی قطر مشاهده کرده است آنالیز کاملی از ملی‌پوشان خود نیز دریافت کرده است تا آنها را هرچه زودتر برای پوشیدن دوباره پیراهن پرسپولیس در لیگ برتر آماده کند.

وحید امیری که حتی یک دقیقه هم برای تیم ملی ایران بازی نکرد همچنان شانس حضور در ترکیب اصلی این تیم برای بازی دربی رفت را دارد؛ اما گل محمدی تصمیم دارد او را در تمرینات زیر نظر بگیرد تا دلایل عدم استفاده از امیری در جام جهانی قطر را متوجه شود.

منبع: مهر

نظر شما