شناسهٔ خبر: 57501066 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

آرامش در بازار‌های مشهد حاکم است | بی‌اعتنایی کسبه به فراخوان ضدانقلاب+ فیلم (۱۴ آذر ۱۴۰۱)

با وجود اینکه گروه‌های مخالف نظام فراخوان تعطیلی بازار و پیوستن بازاریان به اغتشاشات خیابانی را داده بودند، اما کسبه مشهد همانند روز‌های گذشته بدون توجه به این فراخوان در حال فعالیت هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهرآرانیوز، این روزها فراخوان‌های ضدانقلاب برای اغتشاش و آشوب در کشور در شرایطی منتشر می‌شود که در فراخوان‌های قبلی این جریان، اقشار مختلف مردم ایران اعتنایی به آن‌ها نکردند و هرچه زمان بیشتر گذشت آتش این فتنه‌انگیزی‌ها بیشتر فروکش کرد.

رسانه‌های ضدانقلاب در روز‌های گذشته با اعلام فراخوان اعتصاب سراسری در روز‌های ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذر تلاش داشتند تا با «تهدید» کسبه و بازاریان را مجبور کنند دست به اعتصاب‌های گسترده زده و مغازه‌های خود را تعطیل کنند، اما با وجود تلاش‌های همه‌جانبه ضدانقلاب و برخی کانال‌های معاند و فیک برای همراه نشان دادن کسبه با فراخوان و اعتصاب و انتشار تصاویر غیرواقعی از نقاط مختلف شهرها، اکثریت کسبه در استان‌های سراسر کشور مانند روز‌های قبل مغاز‌های خود را باز کرده و مشغول فعالیت روزانه بودند.

براساس این گزارش؛ امروز بازاریان و کسبه مشهد با وجود سرمای هوا؛ به فراخوان مخالفان نظام مبنی بر تعطیلی بازار‌ها و پیوستن کسبه به اغتشاشات خیابانی هیچ توجهی نکردند و فعالیت خود را در سطح شهر و بازار‌های مشهد همانند روز‌های گذشته ادامه دادند.

بر همین اساس مشاهدات خبرنگاران شهرآرانیوز در نقاط مختلف مشهد، نیز حاکی از فعالیت کسبه و بازاریان طبق روال عادی بوده و مردم هم برای خرید روزانه خود به مغازه‌ها و فروشگاه‌ها مراجعه کرده‌اند.

اینجا ببینید:

<div id="video-display-embed-code_625488" ><script defer type="text/JavaScript" src="https://shahraranews.ir/fa/news/play/embed/138387/625488?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما