شناسهٔ خبر: 57500084 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

جان باختن یکی از اراذل و اوباش ساری

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از جان باختن یکی از اراذل و اوباش متواری و تحت تعقیب حین دستگیری در ساری خبر داد

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ،  سرهنگ "سید موسی حسینی" در تشریح این خبر، گفت؛ ماموران پلیس امنیت عمومی استان در پی کسب خبری مبنی بر درگیری، شرارت و تیراندازی های مکرر یکی از اراذل و اوباش معروف و تحت تعقیب در شهرستان ساری، اقدامات اطلاعاتی و پلیسی را برای شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار قرار دادند.
 
وی تصریح کرد؛ با هماهنگی قضائی، متهم حین تردد در میدان خزر ساری شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه توسط ماموران پلیس زمینگیر شد .
 
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در ادامه اظهار کرد: متهم که در حین دستگیری ضمن مقاومت با ماموران نیز درگیر شده بود دچار ناراحتی جسمی شده و به بیمارستان منتقل شد .
 
سرهنگ حسینی با بیان این که علیرغم تلاش کادر پزشکی متهم در بیمارستان جان خود را از دست داد از دستور ویژه سردار فرمانده انتظامی استان برای پیگیری موضوع در این خصوص خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: از دامن زدن به شایعات و القائات دشمنان و معاندان در فضای مجازی و حقیقی خودداری کرده و در صورت هرگونه اطلاعی در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
18 6

نتیجه بر اساس 18 رای موافق و 6 رای مخالف

نظر شما