شناسهٔ خبر: 57499619 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تردد در محور مواصلاتی استان اردبیل جریان دارد

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: تردد در جاده‌های استان به رغم تداوم بارش‌ها ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

امید نسیمی گفت: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و گزارش‌های واصله از مأموران راهداری استان در حال‌حاضر تردد در جاده‌های استان همچنان جریان دارد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه هیچ مشکلی در محورها نداریم، می گوید: تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات راهداری زمستانی در راه‌های ارتباطی استان اردبیل اتخاذ شده است که در این راستا ۴۰۰ راهدار در قالب ۷۵ اکیپ راهداری در مسیرهای ارتباطی استان اردبیل مستقر و آماده ارائه خدمات هستند.

به گفته او، فعال کردن اکیپ‌های زمستانی، خرید نمک و شن و ماسه برای نمک‌پاشی جاده‌ها معمولاً اقداماتی است که سریع‌تر از سایر استان‌ها در استان اردبیل آغاز می‌شود.

نسیمی گفت: پدیده غالب در تمامی محورهای مواصلاتی استان آسمان تمام ابری همراه با بارش باران بوده و این شرایط جوی در مناطق کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر شدید خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل می گوید: هم وطنانی که به دلیل ضرورت امور قصد تردد در محورهای استان را دارند لازم است تمام تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ به همراه داشته و با احتیاط رانندگی کنند و برای بررسی آخرین وضعیت راه‌های استان می‌توانند با سامانه گویای ۱۴۱ در ارتباط باشند.

 

نظر شما