شناسهٔ خبر: 57490895 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

امام جمعه چالدران:

هیئات مذهبی در ایام فاطمیه به سمت تحقق جهاد تبیین پیش بروند

حوزه/ امام جمعه چالدران گفت: امروز درگیر جنگ ترکیبی، روانی و شناختی برای تغییر ذائقه‌ها و نظام محاسباتی مردم هستیم و دشمن تلاش دارد با این جنگ اذهان عمومی را به هم بریزد و لذا هیئات مذهبی در مراسمات ایام فاطمیه باید به سمت تبیین حقایق پیش بروند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام علی محمدزاده امام جمعه چالدران، امروز در جلسه ساماندهی و هماهنگی برنامه‌های ایام فاطمیه که در دفتر امام جمعه چالدران برگزار شد، به نقش هیئات مذهبی در عرصه جهاد تبیین اشاره کرد و اظهار داشت: امروز درگیر جنگ ترکیبی، روانی و شناختی برای تغییر ذائقه‌ها و نظام محاسباتی مردم هستیم و دشمن تلاش دارد با این جنگ اذهان عمومی را به هم بریزد و لذا هیئات مذهبی در مراسمات ایام فاطمیه باید به سمت تبیین حقایق پیش بروند.

وی با بیان‌اینکه هیئات باید کانون جهادتبیین باشند، افزود: هم‌افزایی و برگزاری نشست‌های متعدد با استفاده از اساتید دانشگاه و حوزه و آمادگی برای حضور در جامعه هیئت‌ها و پایگاه‌ها برای پاسخ به شبهات می‌تواند راهگشا باشد و نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کند.

امام جمعه چالدران با تأکید بر لزوم تبیین سبک زندگی حضرت زهرا(س) و شخصیت زن در اسلام، گفت: یکی از مهم‌ترین مباحثی که می‌تواند نقشه‌های دشمن را خنثی کند، تبیین درست و دقیق شخصیت زن در اسلام است، چرا که دشمن تلاش دارد زندگی کثیف غربی را به جامعه اسلامی ایران تحمیل کند.

در ادامه این جلسه حسین حق وردی زاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی چالدران نیز با تاکید بر لزوم فضاسازی مناسب شهر در ایام فاطمیه، اظهار داشت: باید در ایام فاطمیه ضمن برگزاری مراسمات در مساجد، هیئات و محلات، فضای عمومی شهر نیز سیاه پوش شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چالدران اضافه کرد: حضرت زهرا(س) عصاره عالم بشریت و نشانه نبی مکرم اسلام است که به تنهایی در عصر خفقان و فتنه کوری که منافقین ایجاد کرده بودند، علم تبیین را بر دوش کشید و با حمایت و پشتیبانی از ولایت اجازه نداد مسیری که پیامبر اکرم ترسیم کرده بودند، منحرف شود و در این راه نیز به شهادت رسید و لذا ایشان بهترین الگوی برای جامعه ما در دفاع از ولایت و امام است.

فضاسازی محیطی و سیاه‌پوش کردن محلات در ایام فاطمیه، اجرای برنامه متمرکز در شهرستان در ایام فاطمیه، تشکیل هیئت اندیشه‌ورز جوانان در شهرستان، تدارک اقلام نذورات ایام فاطمیه، مراسم روضه خوانی خانگی، عزاداری و سخنرانی هرشب در یک مسجد و عزادادی خیابانی، محفل انس با قرآن، برپایی ایستگاه صلواتی، نشست بصیرتی و روشنگری در پایگاها، از جمله مصوبات این جلسه بود.

انتهای خبر. /

هماهنگی برنامه های ایام فاطمیه در چالدران هماهنگی برنامه های ایام فاطمیه در چالدران هماهنگی برنامه های ایام فاطمیه در چالدران هماهنگی برنامه های ایام فاطمیه در چالدران هماهنگی برنامه های ایام فاطمیه در چالدران هماهنگی برنامه های ایام فاطمیه در چالدران هماهنگی برنامه های ایام فاطمیه در چالدران

نظر شما