شناسهٔ خبر: 57490886 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نما | لینک خبر

اختصاصی نما

جریان اغتشاش دنبال ایجاد جرقه های متناوب برای پایان دادن به شكست های پی در پی

با نگاهی به سیر عملیات روانی اغتشاشگران از روزهای ابتدایی تاكنون و طی فرایندهایی مانند كشته سازی، مجرم انگاری بسیج و مدافعان امنیت و به شهادت رساندن آنها و... می توان به این مهم پی برد كه جریان اغتشاش در پی ایجاد جرقه های متناوب برای پایان دادن به شكست های پی در پی هستند.

صاحب‌خبر -

نفیسه زارعی - به گزارش نما ، بیش از هفتاد روز است که کشور درگیر جنگ ترکیبی شده که بخش عمده‌ای از آن توسط رسانه ها و البته سلبریتی ها دنبال می شود، تهدید، ارعاب و دروغ پراکنی قطعات یک پازل چند وجهی است که به دنبال عملی کردن عملیاتی موسوم به موسکیتو یا پشه است، این عملیات نخستین بار توسط کنت دمارانش مشاور امنیتی فرانسه سال های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مطرح شد.اما در این بین نقش افرادی مانند علی کریمی به عنوان یکی از لیدرهای اصلی اغتشاش جالب توجه است او این روزها پس از مصاحبه ای که مشخص بود ساعت ها به طول انجامیده تا از خلال آن دقایقی حرف مثلا حساب دربیاید طی توییتی خطاب به مخاطبان خود نوشت که در صورت درخواست مصاحبه با فحش پاسخگو خواهد بود، این موضوع در کنار پاسخ سریع و یا لایک پاسخ مخاطبان این گمان را بیش از بیش به یقین نزدیک می کند که حساب کاربری وی توسط گروهی از افراد اداره می شود که سواد و دانش رسانه ای آنها به مراتب از کریمی بیشتر است.

 البته فقدان لیدر یا رهبر اصلی از همان روزهای نخست در میان اپوزسیون های خارج نشین و لشکر سایبری آنها و پیاده نظام خشنی که سبعیت و توحش‌شان در خیابان های شهرهای مختلف در تصاویر منتشر شده مشخص است، بیش از هر چیز اعتراضی که تبدیل به اغتشاش شد را با سرگردانی روبرو ساخت.

 بنابراین میزان خشونت فیزیکی و تهدیدات آنها در کنار فاکتورهای دیگری که براندازی را در نظر آنها ناممکن می کرد، افزایش یافت در سفر اخیر رئیس جمهور به استان کردستان با انتشار تصاویر مغازه دارها و کسبه ای که به استقبال آیت الله رئیسی رفته بودند در شبکه های اجتماعی و تهدید آنها تلاش کردند از یک سو وانمود کنند این افراد توسط دستگاه های امنیتی کشور وادار به استقبال از رییس‌جمهور شده اند و از سوی دیگر با ایجاد چند دستگی و تهدید به قتل و غارت و خشونت تئوری باطلی که رسانه های غربی چیده بودند را تکمیل کنند.

با نگاهی به سیر عملیات روانی اغتشاشگران از روزهای ابتدایی تاکنون و طی فرایندهایی مانند کشته سازی، مجرم انگاری بسیج و مدافعان امنیت و به شهادت رساندن آنها و... می توان به این مهم پی برد که جریان اغتشاش در پی ایجاد جرقه های متناوب برای پایان دادن به شکست های پی در پی هستند که به دنبال فراخوان های ناکام برایشان حاصل شد و شاید طی روزهای آینده باید منتظر بود تا دلقک های لیدرنما با دروغ پراکنی بخش های تازه ای از معمای براندازی غربی آمریکایی با برنامه ریزی اسرائیلی را کامل کنند.

نظر شما