شناسهٔ خبر: 57490467 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز اردبیل:

خیرین اردبیل از تأخیر در احداث پروژه‌های خود گله‌مند هستند

اردبیل- رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: خیرین مدرسه‌ساز از بابت تأخیر و تعلل در احداث و سرعت اجرای پروژه‌های مدرسه‌سازی خود گله‌مند هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قرآن‌نویس شامگاه یکشنبه در آئین افتتاح مدرسه ۴ کلاسه کودکان اوتیسم در اردبیل اظهار کرد: در بسیاری از پروژه‌های خیرساز کار اجرایی و عملیاتی با تأخیر و تعلل روبه‌رو می‌شود که این امر زمینه نارضایتی خیرین را رقم زده در حالی که آنها انتظار دارند برخلاف پروژه‌های دولتی، مدرسه‌سازی با همکاری و پشتیبانی خیرین با سرعت بیشتر و عملیات اجرایی سریع‌تر به سرانجام رسیده تا شاهد بهره‌برداری کامل از این پروژه‌ها باشیم.

وی نمونه این تأخیر و تعلل را احداث مدرسه‌ای در منطقه محروم گلمغان اردبیل و در محوطه مدرسه شهید کاظمی اعلام کرد و گفت: ما قول می‌دهیم با بهره‌برداری از این پروژه در کوتاه‌ترین زمان، یک مدرسه خاص برای دانش‌آموزان استثنایی نیز در قالب ۴ کلاس احداث شده و منابع آن نیز از طریق خیرین تأمین شود.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل تصریح کرد: خیرین همیشه در امر خیر و نیک مدرسه‌سازی پیش‌قدم بوده و حتی در سخت‌ترین شرایط نیز سعی کردند یاریگر نوسازی و تجهیز مدارس باشند.

قرآن‌نویس به روند فعالیت خود در مجموعه توانبخشی حضرت ابوالفضل (ع) و گذر بهترین ایام با همراهی جامعه معلولان را یادآور شد و افزود: امروز نیز در بنیاد حمایت از کودکان مستمند و سرطانی در کنار خانواده‌های اردبیل هستیم تا کمک‌کار آنها باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: خیر مدرسه‌سازی که مدرسه چهار کلاسه اوتیسم را احداث کرده، قول داده تا به عشق ۱۴ معصوم، ۱۴ مدرسه در استان اردبیل احداث کند که تاکنون ۶ مدرسه احداث کرده و ساخت ۲ مدرسه نیز در مراحل پایانی قرار گرفته است.

قرآن‌نویس اضافه کرد: ما با آموزش و پرورش و بخش استثنایی این مجموعه عهد و پیمان بستیم تا هر چه سریع‌تر این مجموعه مدارس استثنایی را به سرعت تکمیل و راه‌اندازی کنیم که مدرسه چهار کلاسه اوتیسم نیز از این تعهدات بوده است.

وی بیان کرد: باید فضای به وجود آمده را برای ادامه تحصیل کودکان اوتیسم اختصاص دهیم و به هیچ وجه نباید این مدارس در اختیار سایر گروه‌های دانش‌آموزی قرار گیرد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل تصریح کرد: ما قطعاً نظارت‌های خودمان را ادامه خواهیم داد تا چنین مجموعه‌های آموزشی برای کودکان اوتیسم اختصاص پیدا کند چرا که نیک خیر در این زمینه بوده و باید بر اساس نیت و تعهداتی که برای خیرین ایجاد شده، واحدهای آموزشی در اختیار کودکان استثنایی قرار بگیرد.

نظر شما