شناسهٔ خبر: 57489861 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

تعطیلی مدارس استان خراسان رضوی به‌دلیل بارش برف/برنامه‌های درسی از طریق «شاد» ارائه می‌شود

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: در پی برودت هوا و بارش برف، فردا مدارس ابتدایی در نواحی هفت‌گانه مشهد مقدس، شهرستان‌ها و مناطق تبادکان، چناران، صالح‌آباد، طرقبه شاندیز، زبرخان، جلگه رخ، تربت جام، رضویه و احمدآباد تعطیل خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین محمدزاده امروز یکشنبه سیزدهم آذر در گفت‌وگو با شبکه خبر استان خراسان رضوی، درباره آخرین وضعیت تعطیلی مدارس استان خراسان رضوی اظهار کرد: در پی برودت هوا و بارش برف، فردا دوشنبه چهاردهم آذر، مدارس ابتدایی در نواحی هفت‌گانه مشهد، شهرستان‌ها و مناطق تبادکان، چناران، صالح‌آباد، طرقبه شاندیز، زبرخان، جلگه رخ، تربت جام، رضویه و احمدآباد تعطیل خواهد بود.

وی ادامه داد: مقاطع ابتدایی و متوسطه اول در شهرستان فریمان، مدارس متوسطه اول در جلگه رخ و احمدآباد و شهرستان کلات در تمام مقاطع با دو ساعت تاخیر کار خود را آغاز خواهند کرد.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی تصریح کرد: علاوه بر آن در مناطق و شهرستان‌هایی که مدارس تعطیل اعلام شده است، تمام مدارس آموزش استثنایی نیز تعطیل خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه دانش‌آموزان از آموزش محروم نشوند، برنامه «شاد» برای آن‌ها مهیاست و فردا برنامه‌های آموزشی از طریق این برنامه انجام می‌شود.

نظر شما