شناسهٔ خبر: 57489564 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش فناوری و فن بازار سیستان و بلوچستان

به مناسبت هفته پژوهش وفناوری، نمایشگاه استانی محصولات فناورانه در پارک علم وفناوری استان سیستان و بلوچستان، امروز در زاهدان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

محمد نبی شهیکی  رئیس پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان گفت: بیست و سومین نمایشگاه هفته پژوهش استان با شعار پژوهش و فناوری، تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی از امروز تا هفدهم آذرماه از ساعت ۹ تا ۱۳ در محل این پارک پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.

محمد نبی شهیکی افزود: در این نمایشگاه دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و دستگاه‌های اجرایی استان، صنایع بزرگ، شرکت‌های دانش بنیان، واحد‌های فن‌آوری و استارت تاپ‌های استان به معرفی آخرین دستاورد‌های علمی و پژوهشی خود پرداختند.

وی ادامه داد: همچنین امروز سامانه شبکه فناوری و نوآوری استان که پل ارتباطی میان دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها با صنعتگران است رونمایی شد که در راستای افزایش میزان رضایت‌مندی و خدمات رسانی شرکت‌ها نقش بسزایی دارد.

وی تاکید کرد: برگزاری کارگاه‌های تخصصی کارآفرینی، کتابخوانی و دورهمی‌های کسب و کار نیز در حاشیه این نمایشگاه اجرایی می‌شود که شرکت در این برنامه‌ها برای عموم آزاد است.

وی تصریح کرد: پس از اتمام نمایشگاه کار جذب سرمایه گذار و تجاری سازی محصولات ارائه شده انجام می‌شود که نفرات و ایده‌های برتر مورد حمایت‌های مادی و معنوی و مشاوره‌ای قرار می‌گیرند.

نظر شما