شناسهٔ خبر: 57488465 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

دستگیری ۵ ادمین کانال‌های فراخوان اغتشاش

فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری ۵ ادمین کانال‌های فراخوان اغتشاش در یزد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: در پی وقایع اخیر و بروز اغتشاشات در استان یزد و فعالیت برخی افراد فریب خورده در فضای مجازی و دعوت شهروندان به ایجاد آشوب و ناامنی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.دستگیری ۵ ادمین کانال‌های فراخوان اغتشاش در یزد

وی ادامه داد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان یزد با اشراف اطلاعاتی و رصد و پایش فضای مجازی، مدیران ۲ کانال تلگرامی معاند را که در یزد فعالیت داشتند شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: ماموران پلیس پس از هماهنگی قضائی و اخذ مجوزهای لازم، ۵ نفر از گردانندگان این کانال‌ها را در چند عملیات غافلگیرانه در شهر یزد دستگیر کردند.

وی ادامه داد: افراد دستگیر شده به تشکیل کانال و گروه در فضای مجازی به قصد برهم زدن امنیت کشور، انتشار اکاذیب، تبیلغ علیه نظام، فراخوان در جهت ایجاد آشوب، اغتشاش و خشونت در شهر، تشویق شهروندان برای برهم زدن نظم عمومی جامعه، آموزش ساخت کوکتل مولوتف و... اعتراف کردند.

بهدانی فرد با بیان اینکه متهمان به دادسرا معرفی شدند، اظهار داشت: دستگیرشدگان که از لیدرهای اصلی اغتشاشات در شهر یزد نیز بودند در مدت فعالیت خود از آشفتگی فضای مجازی استفاده کرده و قصد برهم زدن نظم عمومی جامعه و فعالیت علیه نظام را داشتند که با اشراف اطلاعاتی پلیس یزد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد از مردم شهید پرور، ولایت مدار و همیشه در صحنه استان یزد به خاطر همراهی با پلیس و نیروهای برقرار کننده امنیت، قدردانی کرد و گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و چنانچه افرادی بخواهند با تآسی از شبکه‌های ماهواره‌ای و معاند امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند پلیس با اقتدار در برابر آن‌ها خواهد ایستاد.

برچسب‌ها:

نظر شما