شناسهٔ خبر: 57487756 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

مادر شهید عجمیان: روح الله آرزوی دفاع از حرم را داشت

مادر شهید عجمیان گفت: باید حق مظلوم را از ظالم گرفت و نباید اجازه داد آزادانه در جامعه تردد و زندگی کنند و مردم از دست جنایات آن ها آرامش و آسایش نداشته باشند؛ آزادی آن ها ظلم به همه مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق، سید جلال حسینی، معاون سیاسی سازمان بسیج با همراهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با خانواده شهید بسیجی سید روح الله عجمیان که در جریان اغتشاشات اخیر مظلومانه به شهادت رسید، دیدار و گفت و گو و با آن ها همدری کردند.

پدر شهید عجمیان در این دیدار با اشاره به رشادت ها و ایثار شهدای مدافع حرم، عنوان کرد: داعش تا مرزهای کشور ما پیشروی کرده بود و اگر شهدای مدافع حرم با شجاعت مقابل آن ها ایستادگی نمی کردند، آنان به کشور وارد می شدند و جان و ناموس این ملت در خطر بود.

وی افزود: همه شهدا در راه امنیت کشور جان خود را فدا کردند و اگر این جانفشانی ها نبود، کشور ما نیز به سرنوشت عراق، سوریه و افغانستان دچار می شد. امروز به کشور سوریه نگاه کنید، مردم این کشور آرامش ندارند اما ایران از نظر اقتدار در منطقه حرف اول را می زند و اجازه نمی دهد هیچ دشمنی وارد کشور شود.

مادر شهید عجمیان نیز در این دیدار با اشاره به وطن دوستی و خانواده دوستی پسرش، بیان کرد: روح الله ۱۲ سال عضو بسیج بود و در مسیر انقلاب گام برمی داشت. در جریان این اغتشاشات هم گاهی از او می خواستم کمتر وسط میدان باشد اما وی می گفت که باید میدان دار باشد.

وی افزود: وقتی به او اصرار می کردم که کنار باشد او به کشیدن چادر از سر زنان محجبه اشاره می کرد و می گفت که اگر ساکت بنشیند روزی چادر را از سر ما هم می کشند. وقتی این سخنان را از او می شنیدم باور نمی کردم که به این گونه مسائل فکر می کند؛آن جا بود که فهمیدم چقدر ناموس و مملکت برایش مهم است.

مادر شهید عجمیان با اشاره به فعالیت ۱۲ ساله شهید عجمیان در بسیج، ادامه داد: پس از شهادت روح الله دختر محجبه ای به منزل ما آمد و با گریه تعریف کرد که روزی عده ای در خیابان مزاحم وی شده و قصد داشتند چادر از سر او بکشند اما روح الله سر می رسد و او را از دست آن ها نجات می دهد و از او می خواهد که فورا صحنه را ترک کند تا آسیبی به وی نرسد.

وی اذعان کرد: تصاویر شهادت پسرم را از طریق موبایل دیده بودم اما جزئیات شهادتش را نمی دانستم تا اینکه روز دادگاه متوجه شدم چند نفر به او حمله ور شده اند و با سنگ و چوب، مشت و لگد و چاقو چگونه بر پیکر پسرم تازیدند و او را مظلومانه به شهادت رساندند.

مادر شهید با گریه عنوان کرد: صورت سرد و بی روح جگرگوشه ام را در سردخانه دیدم و رد زخم هایی که بر صورتش بود جگرم را آتش زد اما در دادگاه دیدم که چگونه با کفش و سنگ بر صورت او می زدند و سر فرصت از جنایات خود فیلم می گرفتند.

وی با بیان اینکه روح الله آرزوی دفاع از حرم را داشت و با شهادت دوستانش در سوریه گریه می کرد و می گفت که جامانده است، اظهار کرد: او به آرزویش رسید اما ای کاش فقط با ضربه چاقو او را شهید می کردند و این گونه او را دوره نمی کردند، بر او نمی تازیدند، او را روی آسفالت خیابان نمی کشیدند و جگر مرا آتش نمی زدند، صورتش جای سالم نداشت.

مادر شهید عجمیان از مسئولین خواست تا قاتلان سید روح الله را به سزای عمل خود برسانند زیرا اگر آن ها از زندان آزاد شوند باز هم این جنایات را تکرار خواهند کرد و گفت: پسر ما که به شهادت رسید اما به خاطر امنیت مردم نباید چنین جانیانی آزاد باشند و این گونه مردم بی گناه را به شهادت برسانند.

وی با بیان اینکه امروز جنگ سخت و بمباران در کار نیست اما همچنان فرزندان ما به بدترین شکل ممکن به شهادت می رسند، خاطرنشان کرد: باید حق مظلوم را از ظالم گرفت و نباید اجازه داد آزادانه در جامعه تردد و زندگی کنند و مردم از دست جنایات آن ها آرامش و آسایش نداشته باشند؛ آزادی آن ها ظلم به همه مردم است.

مادر شهید ادامه داد: سه دختر و سه پسر دارم و اگر همه آن ها نیز در مسیر ولایت، انقلاب و امنیت مردم به شهادت برسند حرفی ندارم و راضی هستم و پشتیبان ولایت فقیه می مانم اما دلم نمی خواهد قاتلان پسرم آزاد باشند و به جنایات خود ادامه دهند.

نظر شما