شناسهٔ خبر: 57486431 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسئول کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای:

اجرای برنامه های مختلف فرهنگی با حضور گسترده نونهالان، نوجوانان و جوانان در مسجد

یادگاری گفت: با تلاش مربیان کانون و پایگاه هر شب بیش از ۶۰ نفر اعم از نونهالان، نوجوانان و جوانان به مسجد آمده و از برنامه های کانون فرهنگی و هنری بهره مند می شوند.

صاحب‌خبر -

محسن یادگاری با اشاره به فعالیت های گسترده کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای خنداب، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: این کانون با همکاری بسیج و مجموعه مسجد توانسته است در جذب جوانان و نوجوانان به مسجد و فعالیت های فرهنگی بسیار موثر باشد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای، مسجد صاحب الزمان(عج) خنداب افزود: به طوری که با تلاش مربیان کانون و پایگاه هر شب بیش از ۶۰ نفر اعم از نونهالان، نوجوانان و جوانان به مسجد آمده و از برنامه های کانون فرهنگی و هنری امام خامنه ای مدظله العالی بهره مند می شوند.

 

وی برگزاری جلسه حلقه صالحین شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه اعضای کانون فرهنگي و هنري امام خامنه ای را از جمله برنامه ها دانست و ادامه داد: این برنامه بعد از نماز جماعت مغرب و عشاء و تلاوت یک صفحه از کلام الله مجید با موضوع آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم برگزار می شود.

این مقام مسئول همچنین به برنامه های ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اشاره کرد و گفت: همزمان با شب ولاوت حضرت زینب کبری(س) مراسم جشن میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار بعد از نماز جماعت مغرب و عشاء با قرائت قرآن توسط، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صفاهانی امام جمعه محترم شهر خنداب و مولودی خوانی مداح اهل بیت (ع) کربلایی محمدرضا یادگاری برگزار شد.

 

یادگاری برگزاری کلاس روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه اعضاي کانون فرهنگي و هنري را از دیگر برنامه های این کانون دانست و بیان کرد: برگزاری مسابقات تنیس روی میز و فوتبال دستی بین اعضای حلقات صالحین شهید حاج قاسم سلیمانی و اعضاي کانون فرهنگی و هنری امام خامنه ای مدظله العالی از دیگر برنامه های است که جهت ایجاد شور و نشاط در بین اعضا برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای همچنین از برگزاری کلاس های فرهنگی و آموزشی کانون در فصل پاییز نیز خبر داد و گفت: بیش از ۵۰ نونهالان، نوجوان و جوانان سطح شهر خنداب برای حضور در کلاس های کانون فرهنگی و هنری امام خامنه ای مدظله العالی و حلقات صالحین پایگاه بسیج سید احمد خمینی(ره) در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) خنداب حضور دارند.

وی از دیگر برنامه های مسجد را برگزاری مسابقات ورزشی (انتخابی‌حوزه) در سه رشته تنیس روی میز، فوتبال دستی و دارت دانست و گفت: نفرات و تیم های برتر این دوره از مسابقات تقدیر می شوند. یادگاری به مشارکت گسترده اعضای کانون در برنامه های فرهنگی نیز اشاره کرد و بیان کرد: بهمت کانون فرهنگی و هنری امام خامنه ای و پایگاه سید احمد خمینی (ره) در روز جمعه همزمان با مراسم میقات صالحین و نماز جمعه ایستگاه صلواتی در حرم مطهر امامزاده محمد مسعود (ع) شهر خنداب برپا شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای همچنین ادامه داد: به همت تربیت بدنی مسجد حضرت صاحب الزمان عج خنداب یک دوره مسابقات فوتسال رده سنی نونهالان به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در سالن ورزشی کوثر خنداب برگزار شد. وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات ۶ تیم حضور داشتند که پس از انجام بازی ها تیم شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان، تیم شهید محسن حججی نائب قهرمان و تیم شهید ابراهیم هادی نیز مقام سوم را کسب کرد.

 

یادگاری گفت: کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای، مسجد مسجد صاحب الزمان(عج) خنداب از سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرده و بحمدالله توانسته با فعالیت های گسترده علمی، آموزشی و فرهنگی به جذب گسترده جوانان به مسجد بپردازد.

پایان پیام/177

نظر شما