شناسهٔ خبر: 57482116 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اصفهانی‌ها همچنان در صدر لیگ سری‌آ

مریم شرکت

تیم والیبال بانوان سپاهان در پایان هفته چهارم لیگ دسته یک والیبال کشور در صدر جدول رقابت‌ها باقی ماند تا با انگیزه بالا به استقبال هفته آخر برود.

صاحب‌خبر -

تیم والیبال بانوان سپاهان که در چارچوب هفته چهارم لیگ دسته یک والیبال بانوان در قائمشهر در دو دیدار به مصاف تیم‌های گل مازندران و دریانوردان فرح‌آباد رفت، هر دو رقیب شمالی خود را با حساب سه بر صفر از پیش رو برداشت تا همچنان در جایگاه نخست جدول باقی بماند.

لازم به ذکر است طلایی‌پوشان بر خلاف هفته‌ها قبل، در هفته چهارم با توجه به انصراف نماینده بوکان، دو بازی انجام دادند و در هر دو امتیاز کامل را کسب کردند.

زهره جان‌جان‌قربان، مربی تیم والیبال بانوان سپاهان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط تیمش در پایان رقابت‌های هفته چهارم، اظهار کرد: از لحاظ روحی و جسمی شرایط خوبی داریم و با جذب دوبازیکن جدید، امیدواریم بتوانیم نهایت استفاده را از امتیاز میزبانی در دور پنجم این رقابت‌ها ببریم.

مربی و آنالیزور طلایی‌پوشان ادامه می‌دهد: همه تیم‌ها در برابر تیم سپاهان انگیزه مضاعفی پیدا می‌کنند، اما با توجه به آنالیز خوبی که از رقبا داشتیم، توانستیم آن‌ها را با نتیجه سه بر صفر شکست دهیم و با کسب سه امتیاز کامل خود را در صدر جدول تثبیت کنیم.

بنابر این والیبالیست‌های بانوان سپاهان پس ۱۰ پیروزی قاطع سه بر صفر از مجموع ۱۱ بازی انجام شده خود برابر تیم‌های آذرخش رامسر، فدک قم، الماس جم بوشهر، چادرملو اردکان، منافی تبریز، فولاد هرمزگان، گل مازندران و دریانوردان فرح‌آباد ۳۰ امتیاز کسب کرده و تا پایان هفته چهارم در جایگاه نخست است.

به گزارش ایسنا، بلندقامتان سپاهان ۲۹ و ۳۰ آذر و یکم دی ماه در اصفهان با میزبانی ورزشگاه ۲۵ آبان به استقبال هفته پایانی مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور خواهند رفت و پس از آن تکلیف تیم‌های حاضر در پلی‌آف مشخص می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما