شناسهٔ خبر: 57472366 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

صحبت‌های کاپیتان آرژانتین بعد از رکوردشکنی

لیونل مسی: شریک شدن چنین شادی بزرگی با مردم دیوانه کننده است/ امروز فهمیدم که هزارمین بازی من است!

کاپیتان آرژانتین بعد از شکست استرالیا و حضور تیمش به مرحله بعدی جام جهانی در نشست خبری حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، این یک شب تاریخی برای لیونل مسی محسوب می‌شود جایی که او بالاخره موفق شد به طلسم گلزنی در مراحل حذفی جام جهانی پایان دهد و اولین گل خود در این مرحله را به ثمر برساند. پس با همان لبخند از سر رضایت در نشست خبری حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.

پس از این بازی، لیونل مسی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و پاسخگوی برخی سوالات بود. او درباره پیروزی برابر استرالیا گفت: بسیار خوشحالم که به یک پیروزی دیگر دست یافتم، یک قدم دیگر به سمت هدفی که داریم برداشتم.

او با اشاره به فاصله کم میان برگزاری بازی ها اظهار داشت: ما زمان زیادی برای استراحت و ریکاوری نداشتیم، نگران این موضوع بودیم زیرا می دانستیم که بازی بسیار فیزیکی خواهد بود.

مسی درخصوص روند بازی و فشار حریف در دقایق پایانی گفت: ما توانستیم پیش بیفتیم، دومین گل را به ثمر برسانیم و بازی را کنترل کنیم. آنها دروازه ما را باز کردند و در پایان کار را برای ما کمی سخت کردند، اما این یک جام جهانی است و این اتفاقات طبیعی است.

او درباره حضور پرتعداد تماشاگران آرژانتینی در استادیوم گفت: ما احساسات باورنکردنی را تجربه می کنیم. شریک شدن چنین شادی بزرگی با مردم دیوانه کننده است. می بینیم که مردم چقدر تلاش می کنند تا به اینجا برسند. همچنین از کسانی که از کشورمان حمایت می کنند تشکر می کنیم.

کاپیتان آلبی سلسته ادامه داد: ما آرزو و رویای این را داشتیم که دوباره در کنار هواداران خود به شادی بپردازیم. انرژی و شوری که آنها به ما منتقل می کنند باورنکردنی است.

مسی درخصوص حضور اعضای خانواده اش در استادیوم نیز پاسخ داد: خانواده من همیشه همراه من هستند، به خصوص فرزندانم، زیرا اکنون آنها بزرگ شده اند و همه چیز را درک می کنند. امروز دیدم که آنها چه احساسی داشتند و چگونه شاهد آن بودند، آنها هیجان زده و خوشحال هستند. این احساسات شگفت انگیز است.

او درباره انجام هزارمین بازی خود نیز گفت: امروز فهمیدم که هزارمین بازی من است. در لحظه زندگی می کنم و سعی می کنم از آنچه تجربه می کنم لذت ببرم. بسیار خوشحالم که از یک مانع دیگر عبور کردیم و به مرحله یک چهارم نهایی رسیدیم.

مسی در پایان در مورد دیدار برابر هلند نیز گفت: بازی بسیار سختی خواهیم داشت. فکر می کنم دیدار خیلی دشواری خواهد بود، آنها به دنبال این خواهند بود که توپ را از ما بگیرند. در این مرحله جام جهانی حتی سخت تر هم می شود.

 

نظر شما