شناسهٔ خبر: 57472276 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ریو فردیناند:

عملکرد امشب مسی، بهترین نمایش فردی جام جهانی بود

ریو فردیناند با ستایش از درخشش لیونل مسی در بازی امشب آرژانتین و استرالیا عملکرد او در این مسابقه را بهترین نمایش فردی در جام جهانی قطر دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین امشب موفق شد در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر استرالیا را 2-1 شکست داده و راهی مرحله بعدی بشود. گل اول آلبی‌سسته در این بازی توسط لیونل مسی به ثمر رسید.

مسی علاوه بر گل درخشانی که در نیمه اول به ثمر رساند تا تیمش با برتری به رختکن برود در نیمه دوم هم چندین موقعیت گلزنی برای هم‌تیمی‌هایش خلق کرد که توسط آنها از دست رفت.

ریو فردیناند در گفتگو با رادیو بی‌بی‌سی درباره عملکرد مسی در این مسابقه گفت:" مسی امشب بهترین نمایش فردی که در این جام جهانی دیده بودیم را داشت. با اختلاف زیاد از همه بهتر بود".

مدافع سابق منچستریونایتد در ادامه صحبت‌هایش گفت:"واکنش تماشاچی‌ها به هر حرکت مسی بی‌نظیر بود. مسی در این بازی هر کاری می‌کرد واکنش بی‌نظیر تماشاچی‌ها را می‌دیدیم. آنها واقعا او را مثل خدا می‌بینند".

آلن شیرر هم در این برنامه از درخشش مسی ستایش کرد و گفت:" ما خوش‌شانس بودیم که در این بازی در استادیوم حضور داشتیم تا از نزدیک شاهد بازی او باشیم. عملکرد مسی در نیمه دوم بی‌نظیر بود. عطش او و اراده‌اش برای پیروزی و موقعیت‌هایی که برای هم‌تیمی‌هایش خلق کرد. داستان اصلی این بازی مسی است هر چند استرالیایی‌ها هم خیلی خوب بودند".

نظر شما