شناسهٔ خبر: 57472154 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نگاه حمایتی تاج به فوتسال/ اصولی:‌ تیم ملی به مصاف برزیل می‌رود

رئیس کمیته فوتسال گفت: تیم ملی فوتسال قرار است در دو بازی رفت و برگشت به مصاف برزیل برود که بازی رفت در شهریور 1402 برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

احسان اصولی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتسال اظهار داشت: در حال حاضر با کشورهای مختلفی جهت برگزاری بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی فوتسال وارد مذاکره شده‌ایم که منتظر پاسخ آنها هستیم. برزیل موافقت خود را اعلام کرده که در دو دیدار رفت و برگشت با ما بازی داشته باشد. بازی اول قرار است در شهریور 1402 در برزیل برگزار شود و ما به آن کشور سفر خواهیم کرد. دیدار برگشت هم تاریخی را به ما اعلام کرده‌اند که فعلاً قطعی نیست؛ البته منتظر هستیم اسپانیا هم نامه مکتوب ما را پاسخ دهد و این احتمال وجود دارد که با اسپانیا هم دیداری داشته باشیم. 

وی در پاسخ به این سؤال که چرا سازمان لیگ به خانه فوتسال نقل مکان کرد، گفت: همیشه یکی از مطالبات اهالی فوتسال بوده که سازمان لیگ به خانه فوتسال نقل مکان کند به این دلیل که تمامی کارهای فوتسال در یک مکان متمرکز انجام شود. در حال حاضر کمیته فوتسال هم در آن ساختمان مستقر است و عده‌ای گفته‌اند که فدراسیون قصد فروش ساختمان‌های فدراسیون را دارد اما اینگونه نیست. اتفاقاً نگاه تاج به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال نگاهی حمایتی است و همیشه به فوتسال نظر خاصی داشته که نمونه آن پرداخت پاداش بازیکنان و کادر فنی بعد از هر دیدار بوده است.

رئیس کمیته فوتسال در مورد انتقادات عباس ترابیان در مورد غیر متمرکز شدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا خاطرنشان کرد: اینگونه نیست چرا که جام باشگاه‌های آسیا در منطقه‌بندی‌های مختلف (مرکزی، جنوبی، غربی، شرقی و آسه‌آن‌) برگزار شود و سپس برندگان این مناطق در سطح آسیا به مصاف هم خواهند رفت. یعنی به طور کلی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا دو مرحله‌ای برگزار ‌می‌شود و علت این تصمیم را می‌توان رفت و آمد و هزینه‌های زیاد تیم‌ها و ... دانست.

اصولی گفت: فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال بهترین امکانات و برنامه‌ریزی را برای فوتسال تا به امروز داشته به طوری که قرار است 32 تیم پایه از استان‌های مختلف از 28 آذر تا 5 دی‌‌ماه به جهت استعدادیابی رده‌های پایه در کیش به مصاف هم بروند. برگزاری چنین تورنمنتی اولین بار است که در سطح کشور برگزار می‌شود که جا دارد از حمایت همه جانبه ریاست فدراسیون فوتبال و اعضای هیأت رئیسه و همچنین مدیرعامل منطقه آزاد کیش تشکر و قدردانی داشته باشیم. قطعاً قوی بودن رده‌های پایه در هر سطحی می‌تواند در آینده به تیم ملی فوتسال ما کمک کند. 

پایان پیام/

نظر شما