شناسهٔ خبر: 57472025 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

(ویدیو) خلاصه بازی آرژانتین ۲ - ۱ استرالیا؛ گل هوشمندانه مسی

آرژانتین موفق شد در دومین دیدار از مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ استرالیا را شکست دهد و در مرحله بعد حریف هلند شود.

صاحب‌خبر -

در ورزشگاه احمد بن‌علی در دیداری از مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم‌های ملی آرژانتین و استرالیا مقابل هم قرار گرفتند که آلبی‌سلسته با برد ۲-۱ به مرحله بعدی راه پیدا کرد.

آرژانتین تیم برتر میدان در نیمه نخست بود ولی استرالیایی‌ها با دفاع بسته کمتر اجازه خلق موقعیت به آن‌ها می‌دادند. تا این که باز هم نابغه‌ای به اسم لیونل مسی به کمک آلبی‌سلسته آمد. شوت زمینی لئو در دقیقه ۳۵ به گوشه دروازه مت رایان رفت و بخش آبی ورزشگاه را غرق در شادی کرد. نیمه نخست با همین یک گل خاتمه پیدا کرد.

نیمه دوم هم آرژانتین زهردارتر نشان داد و در دقیقه ۵۷ در پی اشتباه مت رایان، خولیان آلوارس ستاره جوان آلبی‌سلسته با ضربه‌ای آرام توپ را وارد کیسه کانگوروها کرد. در حالی که بازی آرام دنبال می‌شد، دقیقه ۷۷ شوت کریگ گودوین به مدافع آرژانتین برخورد کرد و به درون دروازه این تیم غلتید تا فاصله کمتر شود. پس از این گل استرالیا هم فرصت جبران پیدا کرد و بازی هم هیجان‌انگیزتر شد، اما کانگوروها نتوانستند گل دیگری بزنند و در نهایت آرژانتین با پیروزی در این دیدار راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

آرژانتین در یک‌چهارم نهایی به مصاف هلند خواهد رفت، دیداری که سال ۱۹۹۸ هم در همین مرحله برگزار شد و نارنجی‌ها آن را ۲-۱ بردند. گل تماشایی دنیس برگکمپ در آن دیدار فراموش نشدنی بود.

نظر شما