شناسهٔ خبر: 57470953 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

فال روزانه تاروت امروز یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱

فال روزانه تاروت یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ را در ادامه ببینید.

صاحب‌خبر -

در این بخش فال تاروت روزانه (امروز و فردا) تاریخ یکشنبه ۱۳ آذر سال ۱۴۰۱ (پیشگویی آینده و فردا) را ارائه کرده ایم با ما همراه باشید.

فال تاروت چیست؟ (Tarot Horoscopes)

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

 

فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت ها می گویند که آنچه بیش از همه در این در این زمان می خواهی خوش اقبالی، آینده ای روشن و خوشبختی است. اگر مریضی داشته ای، از غمی رنج برده ای یا در عشق ناامید بوده ای، دوره آن به سر آمده و دوره خوش شانسی و تغییر در پیش است. این کارت آرزوی توست، خوشبختی، امیدواری و سلامتی کامل در راه است. ممکن است یک هدیه یا هدایایی نیز دریافت کنید.

 

فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

از آینده ات ترس داری و نسبتاً اعتماد به نفس نداری، می ترسی امیدهایت از دست برود. ناامید نباش، این کارت آرزوی توست، دوره خوشی و رسیدن به آرزوها در راه است. احتمالاً پس از یک دوره بیماری به سلامتی کامل می رسی و شانس خوبی خواهی داشت که اشتیاق جدید به زندگی ات خواهد داد. اگر به فکر یک موضوع عشقی جدید، یک شغل یا یک کار جدید و یا مسافرت هستی، برای آن اقدام کن. ممکن است یک هدیه یا هدایایی نیز دریافت کنید.

 

فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

زمان درو (برداشت محصول) است، به یک دوره خوشی و خوشبختی وارد می شوی، انرژی خلاق تو زیاد است، بنابراین اگر به فکر تشکیل یک خانواده، یک شغل جدید یا یک کار هنری هستی، الان زمان مناسبی است. آرام باش و از زندگی لذت ببر. همه امور درست آنطور که شما می خواهی نیست، حتی اگر حق با شما است یا قربانی یک بازی احمقانه شده ای، این بار به نفع شما نخواهد بود. مراقب باش نصیحت چه کسی را قبول می کنی و از اینکه با خود خواهی تحت تاثیر قرار می گیری آگاه باش.

 

فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

موفقیت، احساس رضایت و رسیدن به هدف در دسترس تو خواهد بود، نتیجه موفقیت آمیز در مقابل مخاطرات خواهید داشت. از رابطه تان احساس رضایت خواهید داشت و برای کوشش هایت پاداش خواهی گرفت. در اوج حوادث قرار داری و این نشانه ای از رسیدن به ثروت و آگاهی معنوی بزرگتر می باشد. ممکن است در انتخاب خود آن خانه رویایی را بخری یا در رابطه ای که بطور غیر منتظره به تو پیشنهاد می شود احساس رضایت خواهید کرد، از داشتن آن ها لذت ببر.

 

فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت ها می گویند آنچه که بیش از هر چیز دیگر می خواهی، رسیدن به موفقیت پس از تلاش های زیاد است. بسیار خب، زمان آن نزدیک است. الان زمان کسب رضایت و موفقیت است. تغییر نهایی همین جا است و حداکثر تلاشت را برای موفقیت بکار گرفته ای. ترس داری که دنیای تو به هم میریزد، تغییرات ناگهانی و قطع رابطه ای را تجربه می کنی که نمیدانی چه کار بکنی، شاید بطور ناخود آگاه انتظار راه حلی را داری اما نمیدانی سرانجام کار به کجا می انجامد. این تغییر را بعنوان یک فرصت برای شروع تازه در نظر بگیر.

 

فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

زمانی که یک عامل بالقوه، یک موقعیت جدید، یک پروژه جدید، یک تصمیم یا رابطه ای بوجود می آید نبایستی از دست بدهی، از موفقیت خود و نتیجه کوشش های گذشته لذت خواهید برد، اتفاقات سریع بوجود می آیند و نتیجه زودتر از آنچه که انتظار داری حاصل خواهد شد. عدالت برقرار خواهد شد. تصمیمات به نفع شما گرفته خواهد شد، خصوصاً در مورد شراکت یا موضوعات قانونی. الان زمان خوش شانسی و گرفتن پاداش برای اعمال گذشته تان می باشد.

 

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت چرخ سرنوشت: چرخ سرنوشت به شما این امکان را می دهد که با استفاده از قدرت تان، برای خود فرصت های جدیدی ایجاد کرده و از آن ها بیشتر بهره را ببرید. اختلافات با دلسوزی و تفاهم برطرف می شوند. همه چیز مثل گذشته نیست و چرخ سرنوشت، فرصت های تازه ای برای شما فراهم می کند. اگر بار اول از نتایج راضی نبودید، بلند شده و مجددا اقدام کنید. این تلاش تازه، نتایج متفاوت تری را برایتان رقم خواهد زد.

 

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

یک دوره بد شانسی وجود دارد، شاید هم اکنون هم اتفاق افتاده یا مطمئناً نشانه این است که امورتان مطابق میل شما پیش نمی رود. مسئولیت تصمیمات مهم در جائیکه انتخاب های مختلفی وجود دارد با شماست، به توانایی های خود اعتماد داشته باش و حتی اگر مجبور هستی تصمیمات سختی را بگیری تا موفق شوی، جرأت به خرج بده، اعتماد داشته باش چرخ ثروت بطور دائم در حال گردش است و مادامیکه بر وفق مراد تو نیست، به موقع خود نوبت خوش شانسی ات فرا می رسد و شانس با تو خواهد بود.

 

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

قدری احساس پریشانی می کنی و شاید می ترسی چون حس کردی یا می دانی که کسی یا چیزی است که باید رابطه ات را قطع کنی تا اینکه بتوانی تغییری در زندگی داشه باشی. این فداکاری های همیشه واضح نیست، ممکن است حتی ندانی که با چه کسی یا چیزی باید رابطه ات را قطع کنی. الان زمان عبور از یک مرحله به مرحله دیگر زندگی است و آن مرد اعدام شده می تواند نشانه بهبود روحی باشد. شاید نیاز داری از دیدگاه دیگری به امور زندگی نگاه کنی

 

فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت ها می گویند آنچه که در این لحظه بیش از همه می خواهی این است که بدانی چه انتخابی درست است. به راهت ادامه می دهی یا ریسک می کنی، ریسک ایجاد هیجان و تغییر می کند و ماندن همان طور که تو ایستاده ای خوب می دانی که چه چیزی باید پیشنهاد شود. جرأت عاشق شدن داشت باش، جرأت زندگی کردن داشته باش. مثل همیشه، ترس ما را عقب نگه می دارد و اغلب منجر به از دست دادن فرصت ها می شود. تسلیم نشو یا در این بازی زندگی تغییر مسیر بده چون نتیجه تاخیر انداختن ها را تجربه کرده ای. ایمان داشته باش و به دنیا اطمینان کن، به نتایج موفقیت آمیزی که می خواهی میرسی.

 

فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

شخصی به احتمال زیاد مذکر، آن طور که خودش را نشان می دهد، نیست؛ می خواهد با حقه و فریب به تو زیان رساند، مطمئن باش این فرد واقعاَ خیرخواه تو نیست، اگر کسی که نسبت به او احساس نگرانی داری و به تو پیشنهاد یک کار را می دهد، مراقب باش و غریزه های خودت اعتماد کن. شما در حال ورود به یک دوره صلح و آرامش در روابطتان، کار یا زندگی تان هستید، راهی برای حل مشکلات خود با اعتماد به نفس و آرامش خواهید یافت. زندگی جریان عادی خود را خواهد داشت و از آن لذت خواهی برد.

 

فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کمک در اختیارت می باشد، اگر نیاز به مشاور و راهنمایی روحی داری به کسی اعتماد کن که به تو احترام زیادی می گذارد. نگذار دیگران بیش از اندازه تو را تحت تاثیر قرار دهند و تو را مطابق آنچه که آن ها می خواهند تغییر دهند. با خودت رو راست باش، زمانی که انتخاب هایت با ارزش های سنتی آزمون شده، تطابق دارد آنها را بپذیر، نه اینکه ارزش های غیر معمول را بپذیری؛ برای مثال ازدواج کردن بیشتر شبیه آرزوی تو است تا اینکه باهم باشید. یک کمک در دسترس است، فقط باید آن را در خواست کنی.

نظر شما