شناسهٔ خبر: 57470414 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

شیبانی:

راننده جوان مجروح آشوب‌های شیراز جان باخت

فرماندار شیراز گفت: راننده‌ای که شامگاه چهارم آبان‌ماه امسال و همزمان با حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) مورد ضرب و شتم اغتشاشگران در شیراز قرار گرفت به علت شدت جراحات جان باخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، لطف الله شیبانی گفت: اباذر رخ بخش راننده یکی از معاونت‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز بوده که شامگاه چهارم آبان ماه امسال و همزمان با حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز مورد ضرب و شتم تعدادی از اغتشاشگران قرار گرفت به علت شدت جراحات وارده روز گذشته جمعه ۱۱ آذرماه ۱۴۰۱ جان باخت.

او گفت: این فرد چهارم آبان امسال مورد ضرب و شتم و اصابت ضربات چاقو اغتشاشگران قرار گرفته و به بیمارستان منتقل و تحت مداوا و عمل جراحی قرار گرفته و بعد از بهبود نسبی از بیمارستان نیز مرخص شده است.

فرماندار شیراز گفت: به علت عفونت بعد از عمل مجددا این فرد به بیمارستان منتقل می‌شود که درنهایت به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست می‌دهد.

او با بیان اینکه هنوز گزارش رسمی این ماجرا از سوی عوامل انتظامی به فرمانداری شیراز ارائه نشده است، گفت: به دلیل اینکه این فرد از سوی اغتشاشگران مجروح و ناشی از این جراحات فوت کرده قطعا پس از ارایه گزارشات رسمی ماجرا اقدامات و پیگیری‌های لازم برای اعطای نشان شهید مردمی به این فرد پیگیری خواهد شد.

نظر شما