شناسهٔ خبر: 57469585 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سه کشته و هشت مصدوم در حوادث رانندگی هفته گذشته

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : در حوادث رانندگی مختلفی که در طول یک هفته گذشته در این استان روی داد، سه نفر جان خود را از دست دادند و هشت نفر مصدوم شدند.

صاحب‌خبر -

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : در حادثه رانندگی که بامداد امروز و بر اثر واژگونی یک دستگاه وانت نیسان در محور سنقروکلیایی به قروه روی داد ۲ نفر مصدوم شدند که بلافاصله یک تیم عملیاتی امداد و نجات شهید بنی عامریان باوله جمعیت هلال احمر سنقروکلیایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نیرو‌های این جمعیت پس از ارزیابی صحنه حادثه و انجام اقدامات کمک‌های اولیه مصدومان را به مراکز درمانی انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه یادآور شد: در یک حادثه رانندگی دیگر که نهم آذرماه و براثر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ در محور ماهیدشت به بیستون روی داد از مجموع سه نفر حادثه دیده ۲ نفر توسط نیرو‌های هلال احمر رهاسازی شدند که پس از اقدامات پیش بیمارستانی و کمک‌های اولیه یک نفر از مصدومین توسط آمبولانس هلال احمر به بیمارستان طالقانی کرمانشاه انتقال یافت و مصدوم دیگر تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد.

محمدی گفت: مقارن عصر همان روز با اطلاع نیرو‌های مردمی، گزارشی مبنی بر برخورد یکدستگاه تریلی تانکر با سواری دنا در محور اسلام آباد به پلدختر در جاده فرودگاه به مرکز کنترل هماهنگی عملیات EOC جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اعلام شد که بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات مرصاد جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب با ۲ دستگاه خودرو آمبولانس و ست نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار افزود: نیرو‌های امدادی این جمعیت پس از ارزیابی، اقدامات رهاسازی را در این حادثه انجام دادند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ادامه داد: متاسفانه در این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست داده و یک نفر نیز زخمی شد.

محمدی ادامه داد: در یک حادثه واژگونی خودرو دیگر که سوم آذرماه، به مرکز کنترل هماهنگی جمعیت هلال احمر اعلام شد یک دستگاه خودرو پراید براثر برخورد با گاردریل در محور بیستون به کرمانشاه در نزدیکی روستای «سه چک» روی داد، یک نفر راننده این خودرو جان خود را از دست داد که نیرو‌های امدادی این جمعیت پس از ارزیابی و انجام اقدامات رهاسازی، فرد متوفی را تحویل عوامل نیروی انتظامی دادند.

وی یادآور شد: نجاتگران هلال احمر ۲ نفر از دیگر سرنشینان این خودرو را که دچار ترومای شدید سروگردن شده بودند را پس از عملیات رهاسازی به عوامل فوریت‌های پزشکی جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل دادند .

نظر شما