شناسهٔ خبر: 57469271 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

عجیب اما واقعی؛ از پیرترین تیم جام جهانی هیچ بازیکنی خداحافظی نکرده است!

ایران با میانگین سنی ۲۸.۹ پیرترین تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ بود.

صاحب‌خبر -

ایران با شکست ۶-۲ در برابر انگلیس، برد دو بر صفر مقابل ولز و در نهایت باخت یک بر صفر در جدال با آمریکا به کار خود در مرحله گروهی جام جهانی با ۳ امتیاز پایان داد و همانند ۵ دوره قبلی نتوانست به دور بعدی جام جهانی صعود کند.

همان طور که به دنبال ناکامی برخی از تیم ها در صعود به دور دوم جام جهانی چند مربی از سمت خود استعفاء کردند پیش بینی می شد در تهران هم کارلوس کی‌روش از سمت خود استعفاء کند به خصوص که او در دوره قبلی جام جهانی هم مربی ایران بود و به اندازه کافی فرصت برای صعود داشت. اما نه تنها کارلوس کی‌روش حرفی از این موضوع نزده بلکه در بازگشت به تهران به تهرانگردی رفت و قصد دارد قرارداد جدیدی برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا امضاء کند.

پیرترین تیم جام جهانی ۹ بازیکنش ۳۰ سال و بالای ۳۰ سال هستند اما هیچ یک از بازیکنان این تیم هم از تیم ملی خداحافظی نکرده‌اند در حالی که برای جام جهانی بعدی سنشان به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا خواهد کرد و هر که سرمربی تیم ملی شود برخی از این نفرات را به اردو نخواهد خواند.

گویی علاوه بر کی‌روش همه این بازیکنان هم می خواهند همراه تیم ملی در جام ملت های آسیا باشند. هر چند تجربه حضور در جام جهانی ثابت کرده پیرترین تیم جام جهانی اگر جوان و شجاع نشود و ریسک نکند قادر به قهرمانی نخواهد بود.

م

نظر شما