شناسهٔ خبر: 57461954 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون معماری و شهرسازی شهرداری شهرکرد:

ایجاد زیرساخت‌ها برای ارائه خدمات غیرحضوری ضرورت دارد

معاون معماری و شهرسازی شهرداری شهرکرد گفت: فراهم کردن زیرساخت‌ها به منظور ارائه خدمات غیرحضوری بیش از پیش ضرورت دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرجان دادایی امروز _شنبه دوازدهم آذرماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهرداری در حوزه مأموریت‌های کاری و وظایف خود مجوزهایی صادر می‌کند، به منظور تسهیل در ارائه خدمات شهرداری، ایجاد زیرساخت‌ها برای ارائه خدمات غیرحضوری ضرورت دارد.

وی افزود: پرونده‌هایی که به شهرداری ارجاع می‌شود از طریق سامانه الکترونیک پیگیری و صدور گواهی ساختمانی با استفاده از درگاه ملی صدور مجوزها، انجام می‌شود.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: یکی از مزیت‌های این طرح در حوزه شهرسازی صدور گواهی عدم خلاف در مراحل مختلف ساخت یک ساختمان از ابتدا تا پایان کار است.

دادایی تصریح کرد: براساس چک‌لیست‌هایی که آماده‌سازی می‌شود، می‌توان شاخص‌های مورد نظر را لحاظ کرد و در اختیار شهروندان قرار داد تا تعامل مناسبی میان مالک و شهرداری شکل بگیرد، کاربرد چک‌لیست‌ها نیز بسته به نوع درخواست‌ها متفاوت است.

وی گفت: حفظ و احیای بدنه اصلی کوی نمدمالان و گذر صنایع‌دستی و هنرهای سنتی شهرکرد، از میدان فردوسی تا میدان ابوعلی‌سینا در دستور کار است و اولویت‌های سیما و منظر شهرداری شهرکرد در این طرح مدنظر قرار می‌گیرد.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری شهرکرد با اشاره به لزوم حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی چهارمحال‌وبختیاری به‌ویژه شهرکرد، گفت: شهرداری توسعه بازارچه صنایع‌دستی میدان قدس و ادامه بازارچه تا بلوار آیت‌الله کاشانی را اجرایی می‌کند.

نظر شما