شناسهٔ خبر: 57461916 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بخش‌های تکمیلی بیمارستان امام حسین(ع) ارتش در کرمان به‌زودی افتتاح می‌شود

فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش گفت: بیمارستان امام حسین(ع) کرمان یکی از بهترین بیمارستان‌ها در سطح منطقه است و تکمیل بخش‌هایی از آن به‌زودی افتتاح می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان صبح امروز در همایش تجلیل از کادر درمان و پرستاران بیمارستان منطقه‌ای امام حسین(ع)، با تبریک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، اظهار داشت: قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش تلاش کرده تا حد توان همه مشکلات بیمارستان را حل کرده تا خللی در کار بیمارستان ایجاد نشود.

وی با تقدیر از تلاش مدافعان سلامت، کادر پرستاری و درمان بیمارستان منطقه‌ای امام حسین(ع) ارتش در کرمان، گفت: امروز بیمارستان امام حسین(ع) کرمان یکی از بهترین بیمارستان‌ها در سطح منطقه است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش به اوج از خودگذشتگی کادر درمان در زمان اوج شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: در آن زمان، تمام ظرفیت بیمارستان منطقه‌ای امام حسین(ع) از جمله تخت‌های آی سی یو و تخت‌های بستری در اختیار مردم قرار گرفت.

وی بیان کرد: موفقیت‌های بیمارستان امام حسین(ع) ارتش در کرمان، چه در زمینه خدمات‌رسانی و مردم یاری به ویژه در ایام شیوع کرونایی و چه در بحث ساخت و ساز‌ها و تکمیل بخش‌هایی که به‌زودی افتتاح می‌شود قابل تقدیر است.

امیر غلامعلیان عنوان کرد: آماری را که در سطح بیمارستان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران داریم، این بیمارستان در همه حوزه‌ها پیشتاز است که دلیل آن وجود هیئت رئیسه تلاشگر و کادر درمان مجرب و دلسوزی است که بدون ادعا در خدمت مردم و کارکنان هستند.

انتهای پیام/511/

نظر شما