شناسهٔ خبر: 57461513 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جلالی: گریه‌ هایم به این دلیل بود

اختصاصی: حرفهای جوان ترین بازیکن تیم ملی در قطر

ابولفضل جلالی که به عنوان جوانترین بازیکن لیست نهایی کی روش در جام جهانی حضور پیدا کرد به تازگی از این مسابقات به تهران بازگشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل جلالی دفاع چپ آبی های پایتخت در نهایت توانست اعتماد کارلوس کی روش را به خود جلب کند و همراه او و تیمش به قطر سفر کند. جلالی در اکثر اردوهای پش از جام جهانی حضور داشت و در نهایت نیز موفق شد در دقایق کوتاه حضور در جام جهانی نمایش مورد قبولی از خود مقابل آمریکا ارائه کند.
گفتگو با این بازیکن آینده‌دار تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال را  بخوانید:

* هیچوقت ناامید نشدم
از اینکه در لیست نهایی قرار گرفتم خیلی خوشحال شدم. بهترین فرصت بود که بتوانم خودم را نشان بدهم. آقای کی‌روش خیلی لطف کرد و من هم قدر این فرصت را می دانستم و همه تلاشم این بود که به نحو احسن کارم را انجام دهم. در چهار سال گذشته سختی های زیادی کشیدم چرا که زیر تیغ جراحی رفتم، پنج ماه دور از میادین بودم و بعد از بازگشتم یک نیم فصل را در استقلال از دست دادم اما ناامید نشدم و دوباره تلاش کردم. به لطف خدا و دعای مادربزرگم توانستم خوب کار کنم و در لیست نهایی قرار بگیرم.

* در تیم ملی آماده باش بودم
شکست سنگین مقابل انگلیس یک اتفاق بود و آن نتیجه نباید رقم می خورد. درباره انگلیس این را هم بگویم که بهترین تیم جهان و مدعی قهرمانی است ولی بچه ها و کادر فنی توانستند به خوبی ریکاوری کنند تا از لحاظ روحی شرایط خوبی پیدا کنیم. یک برد خوب مقابل ولز به دست آوردیم. خدا کمک کرد که در این بازی شرایط مان خیلی خوب بود. من در این دو بازی به میدان نرفتم ولی همیشه آماده باش بودم تا هر زمان که کادر فنی خواست بتوانم به نحو احسن وظایفم را انجام بدهم.

* تیم خیلی خوبی بودیم
من جوانترین بازیکن تیم ملی در جام جهانی بودم. رفتار بزرگترهای تیم با من خیلی خوب بود. به نظرم یکی از بهترین تیم های تاریخ فوتبال ملی ایران را داشتیم. توانستم از بازیکنان بزرگ تیم نکات زیادی را یاد بگیرم. در بازی با آمریکا موفق شدم دقایقی به زمین بروم و آن لحظات بهترین لحظات زندگی‌ام بود. از قبل در ذهنم متصور شده بودم که بهترین عملکردم را داشته باشم. تیم آمریکا هم خیلی خوب بود. بچه‌ها تلاش کردند ولی متاسفانه به نتیجه لازم نرسیدیم.

* بابت حذف شدیدا ناراحت بودیم
اشک های شدیدم بعد از حذف مقابل آمریکا به خاطر این بود که دوست داشتیم مردم شاد باشند و تاریخ سازی کنیم ولی برای همین از حذف شدن خیلی ناراحت بودیم. امیدوارم در جام ملت‌ها با یک برنامه ریزی خوب بتوانیم تیممان را حفظ و تقویت کنیم. امیدوارم که در لیست جام ملت‌ها هم باشم و بتوانم بهترین بازی‌هایم برای تیم ملی کشورم را به نمایش بگذارم.

* محبت کی‌روش را فراموش نمی‌کنم
لازم می‌دانم از آقای کی روش تشکر ویژه کنم. هیچوقت محبت های ایشان از یادم نمی‌رود. همیشه سپاس گزارش هستم و امیدوارم جبران کنم.

* منتظر نظر پزشکان استقلال هستم
زانوی من با اینکه در جام جهانی آسیب دیده اما جواب آزمایش را گرفتم و برای پزشکان استقلال فرستادم. امیدوارم در وقفه‌ای که تا شروع لیگ افتاده بتوانم شرایط خوبی پیدا کنم و تا قبل از دربی به آمادگی لازم برسم. منتظر دستور پزشکان استقلال هستم و از چند روز دیگر باید فیزیوتراپی را شروع کنم.

* برای تکرار قهرمانی تلاش می‌کنیم
امیدوارم استقلال به روند خوبش ادامه دهد و من هم بتوانم بهترین بازی خودم را برای این تیم انجام دهم و دوباره با پیراهن لاجوری بدرخشم و به تیم ملی نیز خدمت کنم. قطعا اهدافم را دنبال خواهم کرد و امیدوارم در ادامه بازی‌ها بتوانیم آنچه که لایق نام بزرگ استقلال است را اجرا کنیم و در نهایت هم به قهرمانی برسیم.

* انرژی مثبت خوبی دریافت کردم
جا دارد از تمام مربیانم، هواداران استقلال و اعضای خانواده‌ام خصوصا مادربزرگم که همیشه پشتیبان من بوده اند و برایم دعا کردند تشکر ویژه کنم. انرژی مثبتی که در این مدت به سمت من منتقل شد بسیار بالا بود.

نظر شما