شناسهٔ خبر: 57461210 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

دیگر شمارش صفرهای مانده حسابم برایم مقدور نیست!

امروزه هر شخصی به دنبال رازهای ثروتمند شدن است. با یافتن راز ثروتمند شدن می توانیم کسب ثروت کنیم اما به شرطی که در مهارت خود متخصص باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، امروزه هر شخصی به دنبال رازهای ثروتمند شدن است. با یافتن راز ثروتمند شدن می توانیم کسب ثروت کنیم اما به شرطی که در مهارت خود متخصص باشیم و این تخصص را روز به روز گسترش داده و در حوزه کاری خودمان به یک فرد حرفه ای تبدیل شویم. ما باید طوری برنامه ریزی کنیم که هدف از زندگی ما رسیدن به  ثروتمندی باشد. بعد از یافتن مسیر صحیح و هموار فعالیت خویش را در زمینه انواع دانه های گیاهی همچون زیره آغاز کردم. موفقیت و نتایجی که در این مسیر کسب نمودم ثروت مرا چندین برابر کرد، در ادامه شما عزیزان نیز با این حوزه سودمند بیشتر آشنا شوید.

زیره سیاه گیاهینه

زیره یکی از ادویه های معطر و پرکاربردی است که در آشپزی مورد استفاده قرار می گیرد و قیمت زیره سیاه گیاهینه در فروشگاه ها بسیار مناسب است.

فواید زیره بسیار زیاد است و به دلیل فیبر بالایی که دارد باعث کاهش اشتها و لاغری می شود، همچنین چربی های غیر مفید را از بین می برد.

پتاسیم موجود در زیره سیاه به عملکرد درست قلب کمک می کند به همین دلیل برای افرادی که دچار مشکلات قلبی هستند بسیار مناسب است.

خواص فراوان زیره سیاه دانه باعث شده است که امروزه در بسیاری از غذاها از آن استفاده شود که عطر و بوی خاصی نیز به غذا می دهد.

دیگر شمارش صفرهای مانده حسابم برایم مقدور نیست!

زیره سبز کاشمر

یکی از محصولاتی بوده که مصرف زیادی در جامعه دارد، زیره سبز کاشمر است، اگر شما هم جویای این هستید که زمانی که شما برای خرید زیره سبز کاشمر مراجعه می کنید.

زیره سبز کاشمر در نوع تازه همیشه قیمت بیشتری نسبت به تولید سالهای گذشته داشته است، برای اینکه بتوانید زیره سبز تازه را تشخیص دهید به رنگ و درجه سبز بودن آن توجه داشته باشید.

آنتی اکسیدان موجود در زیره سبز برای بالا بردن سطح ایمنی بدن خیلی خوب عمل کرده و همواره در سلامتی پوست و جوان نگه داشتن آن و همچنین در رفع جوشهای صورت تاثیر داشته است.

در صنعت تولید انواع محصولات زیبایی و آرایشی پوست هم از این گیاه دارویی استفاده گردد.

چون طبع آن گرم است و همچنین آنتی اکسیدان قابل توجهی هم دارد پس در برطرف کردن سرما خوردگی و پیشگیری از آن همانند داروی طبیعی عمل کرده است.

دیگر شمارش صفرهای مانده حسابم برایم مقدور نیست!

زیره سیاه کیلویی

لازم به ذکر است زیره سیاه کیلویی که به عنوان یک ادویه منحصر به‌ فرد است که مدت‌هاست در آشپزی و داروهای گیاهی استفاده می‌شود عطر خوش و طبع گرم دو ویژگی بی نظیر زیره سیاه به عنوان یک ماده غذایی خوشمزه و مفید هستند.

زیره سیاه کیلویی به عنوان یک گیاه خودرو یا پرورشی نماد تمامی آن ادویه هایی است که به عنوان تغییر دهنده طعم غذا و اصلاح کننده سردی مزاجی آن به کار می روند.

گیاه زیره به عنوان یکی از بومی های مناطق کشورمان شناخته می شود که برای اولین بار در اقلیم کرمان و بخش شرقی ایران کشت شده است.

گیاه موردنظر به شکل بوته ای رشد می کند و شکل عمومی آن به صورت بوته هویج است، مهم ترین موضوع در مورد زیره و جغرافیای خرید و فروش آن، عبارت است از ضرب المثل های سنتی ما که در آن کرمان را به عنوان مرکز تولید کننده این ماده غنی و مغذی معرفی می کند.

نظر شما