شناسهٔ خبر: 57461143 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

8 ویژگی مهم شرکت طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی اپلیکیشن کسب و کار یکی از بخش‌های مهم و حیاتی کسب و کار شماست. یک اپلیکیشن استاندارد می‌تواند به خوبی به کسب و کار شما کمک کند. اما یک اپلیکیشن ضعیف مشکلات مختلفی برای شما خواهد داشت. از جمله آن که سرعت اپلیکیشن شما پایین خواهد بود و همچنین ممکن است مشتریان شما به دلیل ux نامناسب از اپ شما خارج شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از ایران وبر، در ادامه به بررسی ویژگی‌های مهم انتخاب طراح اپلیکیشن در تهران خواهیم پرداخت.

بخش‌های مهم اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن یک قدم رو به جلو برای کسب و کار شماست. یک اپلیکیشن از  2 بخش تشکیل شده است که عبارتند از:

  • بک اند (back end): بخشی از طراحی اپلیکیشن که روی سرور قرار دارد و با آن می‌توانید اپلیکیشن خود را مدیریت کنید. این بخش می‌تواند به روش‌های مختلف و با زبان‌های برنامه‌نویسی متفاوتی نوشته شود. برخی از این زبان‌ها عبارتند از: PHP ،nodejs و...
  • فرانت اند (front end): فرانت اند به خود اپلیکیشن و رابط‌کاربری اپلیکیشن که کاربر نهایی از آن استفاده می‌کند، گفته می‌شود. فرانت اند نیز می‌تواند به روش‌های مختلفی نوشته شود اما آن چیزی که مهم است سرعت اپلیکیشن و UX مناسب است.

ویژگی‌های مهم یک اپلیکیشن

1. صفحه "چگونه" ابتدای اپ

در عصر حاضر، زمانی که کاربر با ویژگی‌های زیادی مواجه می‌شود، صفحه‌های آموزشی پس از دانلود اولیه و به‌روزرسانی‌ها یک الزام قطعی است. همه کاربران به یک اندازه از فناوری آگاه نیستند و بهتر است مخاطبان را درگیر کنید تا استفاده از ویژگی‌های جدید توسعه‌ یافته را به حداکثر رساند. بنابراین شرکت طراحی اپ شما باید حتما این مورد را در نظر بگیرد.

2.  یک  UX کاربرپسند و مناسب برای همه دستگاه‌های دیجیتال

یک اپلیکیشن موبایل باید رابط کاربرپسندی داشته باشد. مشتریان می‌خواهند تجربه‌ای یکپارچه داشته باشند و به وضوح بفهمند که با برنامه چه کار کنند، روی چه دکمه‌ای کلیک کنند و بخش‌های مختلف برنامه را به راحتی بیابند. از آنجایی که امروزه 3.8 میلیارد کاربر تلفن هوشمند در سراسر جهان وجود دارد، برنامه باید با اندازه‌های مختلف صفحه نمایش سازگار باشد.

طراحی ux اپلیکیشن

3. پشتیبانی کاربران داخل اپلیکیشن

یکی از ویژگی‌های مهم اپلیکیشن داشتن بخش پشتیبانی است. بخش پشتیبانی می‌تواند به صورت چت آنلاین باشد و یا می‌تواند یک دکمه برای برقرار تماس تلفنی باشد. کاربری که نیاز به پشتیبانی دارد، از یک بخش از اپ یا خدمات ناراحت است و انجام کار اضافه بر این ناراحتی می‌افزاید.

4. کاهش مصرف باتری

برنامه‌ها می‌توانند قابلیت‌های زیاد و مفیدی داشته باشند، اما اگر تخلیه باتری آنقدر قابل توجه باشد که کاربر نهایی نتواند عمر باتری خود را حفظ کند، این ویژگی‌ها به حاشیه می‌روند. در نتیجه، برنامه‌نویسان باید تکنیک‌ها و روش‌های حفظ باتری را در نظر بگیرند که تجربه طولانی‌مدت و عمر باتری پایدار را برای کاربر نهایی تضمین کنند.

5. یک رویکرد امنیتی بر اساس طراحی

توجه به امنیت سایبری در توسعه اپلیکیشن موبایل کمتر مورد توجه قرار دارد. برای ساخت اپلیکیشن‌های موفق، رویکرد امنیتی بر اساس طراحی را شرکت طراح باید در نظر بگیرد. توسعه‌دهندگان باید از دستورالعمل‌های shift-left استفاده کنند. این بدان معناست که کل چرخه عمر توسعه - از ایده پردازی گرفته تا معماری، اجرا، آزمایش و انتشار - به تست امنیتی مناسب نیاز دارد. برای این موارد یکی از شرکت‌های مورد اطمینان آژانس ایران وبر است. شما می‌توانید با تماس با مشاوران این شرکت از خدمات طراحی اپلیکیشن استاندارد بهره ببرید.

6. پوش نوتیفیکیشن

پوش نوتیفیکیشن هدفمند برای حفظ کاربر و تعامل مجدد بخش کلیدی است. همراه با بررسی رفتاری، بازاریابان قادر هستند تا کمپین‌های فروش را اجرا کنند، با رها شدن سبد خرید مبارزه کنند و به خریداران در هنگام موجود شدن مجدد کالا هشدار دهند. از طریق پیام‌های به موقع و مرتبط، این اعلان‌های شخصی‌سازی شده به طور موثر سفر مشتری را کوتاه می‌کنند و تبدیل‌ها را افزایش می‌دهند. در نهایت درآمد شما افزایش می یابد.

۷. یک سیستم بازخورد در طراحی اپلیکیشن

مهم است که برنامه شما راهی برای ارائه بازخورد کاربران به شما داشته باشد. گزارش اشکالات، پیشنهاد ویژگی‌های جدید یا ارائه انتقاد برای آن‌ها باید فرآیندی سریع و آسان باشد. گوش دادن به صحبت‌های کاربران نهایی، به شما اطلاع می‌دهد که کاربران شما چه می‌خواهند و چگونه به نیازهای آن‌ها پاسخ دهید.

آژانس طراحی اپلیکیشن موبایل ایران وبر

8. کش کردن اطلاعات برای افزایش سرعت پاسخ سرور

اطمینان حاصل کنید اپلیکیشنی طراحی می‌شود تا حد امکان داده‌ها را در حافظه پنهان ذخیره می‌کند. البته، از برنامه‌ای به برنامه دیگر متفاوت است، اما شرکت طراح  اپلیکیشن باید بتواند بخش کش را با توجه نوع اپلیکیشن شما ایجاد کند. مطمئن شوید که برنامه شما تا حد امکان بدون اتصال به اینترنت قابل استفاده است.

با توجه به ویژگی‌هایی که بیان شد امیدواریم که بتوانید یک شرکت مناسب برای طراحی اپ بیابید. ایران وبر یکی از شرکت‌هایی است که می‌توانید با اطمینان از خدمت آن بهره ببرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما