شناسهٔ خبر: 57459989 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

هشدار یک روزنامه به مسئولان؛ اکثریت مردم با شما نیستند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: مسئولان باید بدانند که آرامش کنونی فقط در صورتی ادامه خواهد یافت که در روش حکمرانی تجدیدنظر اساسی کنند. این نوع آرامش‌ها به مثابه زیر خاکستر رفتن آتش است و اگر اهل درایت باشید باید از شعله‌ور شدن مجدد این آتش بترسید.

صاحب‌خبر -

روزنامه جمهوری اسلامی به مسئولان هشدار داد که مراقب آتش زیرخاکستر باشند و از شعله‌ور شدن مجدد این آتش بترسند.

به گزارش جمهوری اسلامی، وجود آرامش نسبی در کشور بعد از دو ماه و نیم درگیری در نقاط مختلف، بعضی از مسئولین را بر آن داشته که سخنانی در جمع ‌بندی این وقایع به زبان بیاورند.ملاحظه این سخنان، نشان می‌دهد این دسته از مسئولین یا با آنچه در جامعه می‌گذرد آشنائی ندارند و یا برخلاف آنچه می‌فهمند سخن می‌گویند. هرکدام از این دو، پایه اظهار نظر آنان باشد، مایه تأسف است.

این روزنامه در ادامه هشدار داده است: مسئولان باید بدانند که آرامش کنونی فقط در صورتی ادامه خواهد یافت و از آرامش نسبی بودن به آرامش مطلق تبدیل خواهد شد که در روش حکمرانی در همان زمینه‌ها که موجب انباشت نارضایتی‌ها شده تجدید نظر اساسی کنند. بارها نوشتیم و تذکر دادیم که این نوع آرامش‌ها به مثابه زیر خاکستر رفتن آتش است و اگر اهل درایت باشید باید از شعله‌ور شدن مجدد این آتش بترسید. این تصور را هم تصحیح کنید که اکثریت مردم با شما همراهند. اکثریت مردم با نظام جمهوری اسلامی مشکلی ندارند ولی با شما به دلیل بی‌توجهی‌هائی که به حقوق قانونی‌شان می‌کنید همراه نیستند. این درست است که اکثریت مردم در ناآرامی‌ها حضور نیافتند ولی این به معنای رضایتمندی آنها از شما نیست.

نظر شما