شناسهٔ خبر: 57459719 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

هدیه سازمانی شب یلدا معجزه‌ای برای پیشرفت کسب و کارها

هدیه سازمانی می‌تواند یکی از عوامل موفقیت‌آمیز در رسیدن به اهداف شرکت‌ها باشد. در واقع این هدایا جزو استراتژی‌های مدیران موفق در سازمان‌های کوچک و بزرگ به شمار می‌رود. از همین رو، بسیاری از مدیران کارآمد، برای کارمندان و مشتریان خود هدایایی در نظر می‌گیرند. این نوع هدایا می‌تواند با بعضی از مناسبات فرهنگی کشور ما در ارتباط باشد. به‌ عنوان‌ مثال شب یلدا یکی از معدود جشن‌های اصیل ایرانی است که در فرهنگ مردم ایران پیوندی ناگسستنی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از کادومون، در شب یلدا، رسم هدیه دادن بسیار متداول است. در ایران از خانواده عروس و دامادها گرفته تا خانواده‌ها و دوستان و همکاران به رسم هدیه دادن پایبند هستند. این متن در نظر دارد به اهمیت خرید هدیه سازمانی و شرکتی در توسعه کسب و کارها بپردازد.

هدیه سازمانی شب یلدا معجزه‌ای برای پیشرفت کسب و کارها پک هدیه پرنیا

اهمیت هدیه سازمانی در پیشرفت کسب و کارها

روش‌های بسیاری برای بالا بردن سطح رضایت مشتری و پرسنل سازمان‌ها وجود دارد که یکی از آن‌ها هدیه سازمانی است. هدایای را می‌توان برای دو گروه مشتری و همکاران خود تهیه کنید. اما ضلع سومی نیز وجود دارد که از ناحیه هدایای سازمانی قدرت و اعتبار بیشتری به دست می‌آورد و آن برندی است که در اختیار شماست. در ادامه تاثیر این رسم پسندیده را بر سه گروه مشتری، کارمندان و برند شرکت توضیح می‌دهیم.

  • هدیه تبلیغاتی مختص مشتری: با دادن هدیه می‌توان شرکت و نوع فعالیت خود را در ذهن مشتری بولد و پررنگ کنید. همچنین، اسم و برند شرکت شما برجسته شده و باعث می‌شود تا مشتری به بهترین شکل با مجموعه شما آشنا شود. ضمن این که هدیه تبلیغاتی انگیزه‌ای است برای خرید بیشتر و مراجعه دوباره مشتری به شرکت شما.
  • هدیه مختص کارمندان: کارمندان اگر با دلگرمی بیشتری به خدمت مشغول باشند، راندمان کاری‌شان بهبود پیدا خواهد کرد. ایجاد حس صمیمیت، سپاس و قدردانی در بین آن‌ها یک راه موثر برای توسعه کسب و کارها می‌باشد.
  • هدیه سازمانی مختص برند شرکت شما: هدایای سازمانی می‌تواند به عالی‌ترین شیوه ممکن برند شرکت شما را در یادها و خاطره‌ها برجسته کند. وقتی هدیه‌ای که می‌خرید، دارای لوگو و آرم سازمان شما باشد، در واقع یک پیام تبلیغاتی را به شیواترین زبان ممکن به مخاطب خود انتقال داده‌اید.  
هدیه سازمانی شب یلدا معجزه‌ای برای پیشرفت کسب و کارها پک هدیه پرنیا

هدیه شب یلدا فرصتی مناسب سازمان‌ها

همان‌طور که گفته شد؛ هدایای سازمانی یلدا و هدیه شب یلدا یک فرصت عالی برای ترغیب کارمندانی است که در مجموعه شما کار می‌کنند. آن‌ها با دریافت هدیه‌ دلگرمی بیشتری نسبت به کار پیدا کرده و با دلسوزی بیشتری نیز ادامه همکاری خواهند داد. ضمن این که این ترفند جذاب مدیریتی می‌تواند همواره در معرض دید همکاران و مشتریان شما قرار بگیرد. چه تبلیغی موثرتر و ماندگارتر از هدیه تبلیغاتی که امروزه بیش از هر زمانی اهمیت آن پررنگ شده است. بسیاری از مدیران موفق و نخبه از این ترفند تبلیغاتی برای بهبود عملکرد شرکت خود استفاده می‌کنند و مزایای زیادی را به دست می‌آورند.

هدایای سازمانی تنها مختص ادارات و سازمان‌ها نیست. حتی شما می‌توانید در دورهمی این شب به یادماندنی، از سلیقه کارشناسان و طراحانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، کمک بگیرید. شاید شما نیز با ما موافق باشید که تهیه یک هدیه مناسب ویژه شب یلدا کاری سخت به شمار می‌رود. خرید هدیه یک طرف و نوع بسته‌بندی و کادو کردن آن نیز یک طرف. اما وقتی از هدایای مناسبتی که برای شب یلدا تهیه شده است، استفاده می‌کنید با یک تیر دو نشان زده‌اید. هم خریدی خاطره‌انگیز داشته‌اید و هم به نحو شایسته‌ای هدیه خود را تهیه و بسته‌بندی کرده‌اید. در شرکت‌هایی که عمده فعالیت‌شان، مشاوره و ارائه هدایای تبلیغاتی و مناسبتی است، این کار به بهترین شکل ممکن صورت می‌گیرد.

چگونه و از کجا هدیه سازمانی عالی مناسب کسب و کارم انتخاب کنم؟

حتما برای تهیه یک هدایای سازمانی ایده‌آل و ناب بسیاری از وب‌سایت‌های فروشگاهی را مشاهده کرده‌اید. وب‌سایتی که در حال مطالعه آن هستید، در تهیه و تدارک هدایای تبلیغاتی و مناسبتی سابقه درخشانی دارد و می‌تواند در این زمینه به شما مشاوره و راهنمایی ارائه دهد. فروشگاه اینترنتی کادومون در بردارنده هدایا و بسته‌های زیبا و جذاب تبلیغاتی است که با تم شب یلدا و دیگر مناسبت‌ها تهیه شده‌اند. (هدایایی مثل روز مادر، پدر، عید نوروز و...) این هدایا با آرم و لوگوی شرکت شما تزیین خواهند شد. تنوع محصولات به گونه‌ای است که هر نوع سطح سلیقه و بودجه را پاسخ می‌دهد. در ادامه به دلیل محدودیت واژگانی این نوشتار، تنها به سه مورد از این هدایا که توسط برند خوشنام کادمون تهیه می‌شود، اشاره می‌کنیم:

  • باکس کادویی ارمغان: یک شیشه متوسط آجیل و میوه خشک به همراه نه عدد غزل حافظ،
  • باکس کادو سرمه: شیشه بزرگ آجیل و میوه خشک، به همراه نه عدد غزل حافظ و یک شیشه کوچک پاستیل هندوانه
  • پک لاکچری آریامهر: قندان انار مسی، دیوان نفیس حافظ شیرازی، یک شیشه بزرگ شامل آجیل، باسلق و میوه خشک، یک عدد شمع شب یلدا به شکل انار، ماگ با حروف الفبا و طرح شب چله، دو عدد کوکی انار و هندوانه.

دانلود کاتالوگ محصولات هدایای سازمانی شب یلدا

هدایای شب یلدا در بسته‌بندی و جعبه‌های بسیار زیبا و شکیل ارائه می‌شوند. لیست محصولاتی که با تم یلدا دیزاین و بسته‌بندی شده‌اند، بالغ بر صد مورد می‌باشد. همچنین، برای مشاهده و مشاوره برای خرید از کادومون می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

سایت کادومون:  kadomoon.com

شماره تماس:  02128429418 - 02144011078

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما