شناسهٔ خبر: 57459531 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

هلند - آمریکا

فن‌خال قصد باختن ندارد

برای هلندی که در مرحله گروهی نمایش قابل قبولی نداشت، بازی با آمریکا فرصتی است که بتوانند صعود نه چندان سختی به یک چهارم داشته‌باشد، البته اگر باز هم خبری از شگفتی در این جام نباشد! لاله های نارنجی با دو برد و یک تساوی از مسابقات خود در برابر سنگال، اکوادور و قطر به عنوان صدرنشین گروه به مرحله یک هشتم رسیدند اما نظر کارشناسان این است که بازی هلندی ها چنگی به دل نمی‌زند و کسل کننده است. اما فراموش نکنیم که چه کسی روی نیمکت نارنجی پوشان است. بدون در نظر گرفتن ضربات پنالتی، فن خال در 10بازی خود در جام جهانی به عنوان مربی شکست نخورده است. فقط فیلیپه اسکولاری (12)و ماریو زاگالو(11) از شکست ناپذیری طولانی تری برخوردار بوده اند.

صاحب‌خبر -

نکات کلیدی بازی 
​​​​​​​
هلند رکورد قابل توجهی برابر آمریکا دارد و از پنج مسابقه‌ای که بین این دو تیم انجام شده است، در چهار بازی پیروز شده، در مقابل آمریکا یک پیروزی داشته است.

 آخرین دیدار دو تیم سال 2015 و در یک بازی دوستانه برگزار شد و در یک بازی هیجان انگیز آمریکایی‌ها 4 بر3 هلند را شکست دادند.

 هلند در 19 بازی اخیر خود در جام جهانی مقابل کشورهای غیر اروپایی شکست نخورده، آخرین شکست آنها در جام جهانی 1994 مقابل برزیل رقم خورد.

 آمریکا در 11 بازی اخیر خود در جام جهانی مقابل کشورهای اروپایی بردی نداشته است، آخرین برد آنها در جام جهانی 2002 با نتیجه 3بر 2  مقابل پرتغال رقم خورد.

 هلند در 10 بازی اخیر خود در جام جهانی تحت هدایت لوئیس فن خال شکست نخورده و در 5 بازی از 6 بازی اخیر دروازه خود را بسته نگه داشته است.

 هلندی ها در چهار دوره از پنج دوره اخیر حضور خود در جام جهانی، حداقل به یک چهارم نهایی رسیده اند و فقط در سال 2006 در مرحله یک هشتم نهایی حذف شدند.

 از طرف دیگر ایالات متحده سه بازی از چهار بازی خود در مرحله یک هشتم نهایی را باخته و تنها در سال 2002 برابر مکزیک پیروز شده‌ است.

منبع: ضمیمه جام22 روزنامه جام‌جم

برچسب‌ها:

نظر شما