شناسهٔ خبر: 57459416 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

بسیج رسانه استان البرز در بیانیه ای آورده است:

مدیران بی تفاوت البرز نسبت به آشوب ها لباس حمایت از انقلاب را برتن نکنند

مردم مسلمان اعم از شیعه و سنی هرگز اجازه نمی دهند معدودی از مدیران البرز در مواجهه با اغتشاش های اخیر دو رویی را پیشه کنند و در ظاهر لباس حمایت از اسلام و انقلاب اسلامی را بر تن نمایند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، بیانیه شماره ۲ بسیج رسانه البرز با این عنوان که مدیران بی تفاوت البرز نسبت به آشوب های اخیر لباس حمایت از انقلاب را برتن نکنند آورده است: مردم مسلمان  اعم از شیعه و سنی هرگز اجازه نمی دهند معدودی از مدیران البرز در مواجهه با اغتشاش های اخیر دو رویی را پیشه کنند و در ظاهر لباس حمایت از اسلام و انقلاب اسلامی را بر تن نمایند. 

 

بسیج رسانه استان البرز در بیانیه شماره دو این رسانه در ارتباط با اغتشاشات اخیر خطاب به این مدیران انگشت شمار استان البرز  که در جریان آشوبگری ها برای حفظ جایگاهشان تنها به انتشار مطالبی کوتاه در پوشش اطلاعیه اکتفا کرده اند اعلام کرد: این آقایان باید ضمن حضور در صحنه از دو رویی فاصله بگیرند و حقانیت خویش را در پایبدی به انقلاب اسلامی ثابت کنند. 

 

این بیانیه ضمن تقدیر از مجموعه مدیران استان البرز که در مقابله با اغتشاشات اخیر همواره نقش آفرین بوده اند آمده است: در این میان معدود مسوولان البرز که بعضا با تکیه بر تبلیغات وسیع و با کسب آرای مردم وظیفه خطیر خدمت به جامع را برعهده دارند، متاسفانه فعالیت هایشان درحد انتظار جامعه نیست ، لذا  این مسوولان باید از ادامه بی تفاوتی نسبت به آرمان های انقلاب فاصله بگیرند تا از جامعه ترد نشوند. 

 

در بیانیه تصریح شده است: این معدود  مدیران بی تفاوت استان سعی کرده اند در ظاهر خود را حامی انقلاب معرفی کنند، لذا برای اثبات باید حتما وارد میدان شوند و پاسخگوی ابهاماتی باشند که در باره آنها در افکار مردم خطه شهید پرور البرز نقش بسته است. 

 

در ادامه بیانیه با اشاره به اظهارات اخیر فرمانده سپاه پاسداران  استان البرز که از فرهنگ بسیجی به عنوان بن بست شکن نام برده اند، به نقل از سخنان ایشان آمده است: امروز بسیاری ازخواص به ظاهر انقلابی دچار خطای محاسباتی شده و در موضع گیری و دفاع از ولایت ، اسلام و انقلاب مردود شده اند ، اما بسیجیان عمار وار درحال روشنگری و بصیرت افزایی هستند و در جنگ روایت ها تمام قد در مقابل دشمن ایستاده اند. 

 

این بیانیه می افزاید: در اغتشاشات اخیر استان شاهد این حقیقت تلخ بودیم که عده ای مهر سکوت بر لب زدند و با بی تفاوتی کامل نسبت به این حوادث ماهیت خویش را به نمایش گذاشتند که قطعا در زمان مناسب  برخورد اصولی با این افراد در دستور کار  قرار خواهد گرفت. 

 

در پایان این بیانیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر بسیجی و امنیتی البرز آمده است: این شهدای عزیز با ایثار جانشان دسیسه ها و تصورات خام دشمنان برای دستیابی به اهداف پلیدشان را خنثی و نقش برآب کردند.

پایان پیام/301

نظر شما