شناسهٔ خبر: 57458874 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۱۲ آذر ۱۴۰۱

دلار توافقی امروز شنبه ۱۲ آذر روی پله‌های ابتدایی کانال ۳۵ هزار فروخته شد. سکه امامی از نیمه محدوده ۱۷ میلیون پایین آمد

صاحب‌خبر -

فرارو - قیمت دلار توافقی امروز شنبه ۱۲ آذر همزمان با نیمه ابتدایی معاملات بازار متشکل ارزی روی پله‌های ابتدایی کانال ۳۵ هزار تومان ایستاد و نسبت به پنجشنبه هفته قبل حدود ۷۵۰ تومان ارتقا پیدا کرد. قیمت یورو امروز حدود ۸۰۰ تومان رشد داشت و نرخ توافقی آن در بازار متشکل ارزی به ۳۶ هزار و ۳۶۰ رسید. در بازار طلا اما بعد از ثبت رکورد‌های جدید در آخرین روز هفته گذشته، ترمز افزایش قیمت‌ها کشیده شد. نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار با افت هفت هزار تومانی به یک میلیون و ۵۷۰ هزار رسید و سکه امامی از نیمه کانال ۱۷ میلیون پایین آمد.

قیمت دلار و یورو در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار امروز شنبه ۱۲ آذر در معاملات بازار متشکل ارزیبه ۳۵ هزار و ۲۵ تومان رسید. رقمی که رشد ۷۴۵ تومانی نرخ دلار نسبت به آخرین خرید و فروش‌های عصر پنجشنبه را نشان می‌دهد. پنجشنبه هفته قبل خرید دلار ۳۴ هزار و ۲۸۰ تومان تمام می‌شد. همزمان با روند صعودی دلار، قیمت یورو امروز شنبه تا ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه در معاملات بازار متشکل ارزی ۳۶ هزار و ۳۶۰ تومان به ثبت رسید تا ارزش این یکی نسبت به روز پنجشنبه ۷۹۰ تومان ارتقا پیدا کند.

قیمت‌ها در بازار متشکل ارزی

انواع ارز چهارشنبه پنجشنبه امروز
دلار 33 هزار و 765 تومان 34 هزار و 280 تومان 35 هزار و 25 تومان
یورو 35 هزار و 600 تومان 35 هزار و 570 تومان 36 هزار و 360 تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز شنبه ۱۲ آذر همزمان با نیمه ابتدایی معاملات بازار یک میلیون و ۵۷۰ هزار تومان به ثبت رسید. به این ترتیب قیمت طلا ۱۸ عیار هفته جدید را با افت هفت هزار تومانی آغار کرد. چون عصر پنجشنبه و همزمان با آخرین خرید و فروش‌های بازار، طلا ۱۸ عیار یک میلیون و ۵۷۷ هزار تومان معامله می‌شد که این رقم رکورد جدیدی در بازار طلا به‌حساب می‌آید.

تغییر قیمت طلا ۱۸ عیار

چهارشنبه پنجشنبه امروز
یک میلیون و 554 هزار تومان یک میلیون و 577 هزار تومان یک میلیون و 570 هزار تومان

قیمت انواع سکه

قیمت سکه امامی امروز شنبه ۱۲ آذر تا ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه ۱۷ میلیون و ۳۸۷ هزار تومان به ثبت رسید. به‌این ترتیب خرید سکه امامی نسبت به معاملات عصر پنجشنبه ۱۳۳ هزار تومان کمتر تمام می‌شود. آن روز سکه امامی ۱۷ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان فروخته می‌شد. قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم، اما با افزایش شش هزار تومانی به ۱۶ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان ارتقا پیدا کرد. سکه گرمی هم که سه میلیون و ۵۱۰ هزار تومان فروخته شد، افت قیمت پنج هزار تومانی را تجربه کرد.

تغییر قیمت انواع سکه

انواع سکه چهارشنبه پنجشنبه امروز
امامی 17 میلیون و 300 هزار تومان  17 میلیون و 520 هزار تومان  17 میلیون و 387 هزار تومان 
طرح قدیم 16 میلیون و 448 هزار  تومان 16 میلیون و 643 هزار  تومان 16 میلیون و 649 هزار  تومان
گرمی سه میلیون و 500 هزار تومان سه میلیون و 515 هزار تومان سه میلیون و 510 هزار تومان

برچسب‌ها:

نظر شما