شناسهٔ خبر: 57457833 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بازگشت ۱۳ واحد صنعتی سیستان و بلوچستان به چرخه تولید

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۳ واحد تولیدی استان به چرخه تولید بازگشتند.

صاحب‌خبر -

علیرضا راشکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 13 واحد تولیدی استان سیستان و بلوچستان به چرخه تولید بازگشتند که این امر زمینه اشتغال 133 نفر را فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه 422 میلیارد و 508 میلیون ریال اعتبار برای بازگشت این واحدها به چرخه تولید تخصیص پیدا کرده، گفت: تاکنون 30 شهرک و ناحیه صنعتی استان در زمینی به مساحت چهار هزار و 526 هکتار راه‌اندازی شده و تعداد واحدهای به بهره‌برداری رسیده به یک‌هزار و 400 واحد رسیده که برای 14 هزار و 427 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته دو ناحیه صنعتی برای شهرستان‌های تازه تاسیس استان تعریف شده، افزود: استاندار سیستان و بلوچستان به این حوزه تاکید ویژه دارد و در این راستا امسال نیز دو ناحیه صنعتی برای شهرستان‌های تازه تاسیس استان تعریف خواهد شد.

راشکی بیان کرد: در راستای حفظ حقوق بیت‌المال همه قراردادهایی که پیش از این برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده و به مرحله تخصیص زمین رسیده اما با وجود اخطارهای صادره نسبت به راه‌اندازی آنها اقدام نشده، فسخ قرارداد و زمین‌های آنها آزاد می‌شود.

انتهای پیام/392/

نظر شما