شناسهٔ خبر: 57455849 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

شهادت «عمار مفلح» آینه تمام نمای خشونت رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان

نظامیان رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر بر خشونت‌های خود علیه فلسطینیان افزوده و چندین نفر را به شهادت رسانده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان – یک نظامی صهیونیست به تازگی یک جوان ۲۲ ساله فلسطینی را در شهر «حواره» به بهانه ادعایی تلاش برای حمله با سلاح سرد هدف گلوله قرار داد و به شهادت رساند.

به گزارش خبرگزاری «شهاب»، این نظامی صهیونیست، «عمار حمدی مفلح» را از فاصله بسیار نزدیک هدف گلوله جنگی قرار داده و به شهادت رسانده است.

هلال احمر  فلسطین، می‎گوید که نظامیان صهیونیست پس از شلیک به این جوان فلسطینی از ورود نیروهای امدادگر به محل حادثه جلوگیری کرده‌اند.

ویدئوهای منتشر شده نشان می‌دهند که این نظامی صهیونیست با نزدیک شدن به جوان فلسطینی از فاصله نزدیک وی را هدف قرار می‌دهد.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که «عمار حمدی مفلح»، اسیر آزاده فلسطینی است که از ساکنان روستای «اوصرین» در جنوب نابلس بود.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد تیراندازی به یک جوان فلسطینی توسط نیروهای رژیم صهیونیستی در کرانه باختری اشغالی به منزله اقدامی است که به منظور تشدید خشونت‌ها در اراضی اشغالی انجام شده است.

اتحادیه اروپا نیز در واکنش به شهادت شمار زیادی از فلسطینیان در کرانه باختری طی روزهای اخیر تاکید کرد که افزایش تنش و خشونت در کرانه باختری و قدس، بسیار نگران کننده است.

این اتحادیه عنوان کرد که شهادت ۱۰ فلسطینی ظرف مدت ۷۲ ساعت بیانگر استفاده بی‌رویه نیروهای صهیونیستی از خشونت بر خلاف قوانین بین‌الملل است.

منابع فلسطینی گزارش دادند که طی کمتر از یک هفته اخیر، نظامیان صهیونیست ۱۰ فلسطینی را به شهادت ررسانده‌اند.

جنبش مقاومت اسلامی حماس شهادت جوان فلسطینی در شهرک «حواره» در جنوب نابلس به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست را به شدت محکوم کرد.

«حازم قاسم»، سخنگوی حماس تاکید کرد که تیراندازی نظامی صهیونیست به سمت جوان فلسطینی در شهرک «حواره»، اقدامی تروریستی و بیانگر اوج وحشی‌گری سران رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی است.

بهداشت فلسطین می‌گوید که نظامیان رژیم صهیونیستی از ابتدای سال ۲۰۲۲ تاکنون بیش از ۲۰۰ فلسطینی را به شهادت رسانده‌اند.

ده‌ها نفر از این افراد که در سال جاری میلادی به دست نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده‌اند کودکان هستند.

تعداد کودکان فلسطینی که توسط نظامیان صهیونیست و شهرک‎نشینان در کرانه باختری اشغالی به شهادت رسیده‌اند در سال ۲۰۲۲ دو برابر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما