شناسهٔ خبر: 57453532 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

محبی‌پور:

هراس دشمنان از قدرتمندتر شدن ایران است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: دشمن از اینکه ایران اسلامی در مسیر قدرتمند شدن قرار گرفته در هراس است و با سنگ اندازی و دشمنی به دنبال مانع تراشی است.

صاحب‌خبر -

اسماعیل محبی‌پور در یادواره شهدای مهدی آباد شیراز گفت: که در چنین شرایطی، مردم و مسئولان باید دست در دست هم در مسیر آبادانی کشور گام بردارند.

او گفت: چه کسی امروز می‌تواند دشمنی کشور‌های اروپایی را در جنگ تحمیلی کتمان کند، در هشت سال جنگ تحمیلی چه خسارت‌هایی به کشور وارد کردند؟

معاون استانداری فارس گفت: اینکه امروز عده‌ای توسط همان دشمنان تحریک می‌شوند و در مقابل کشور قرار می‌گیرند و خسارت می‌زنند ناشی از بی اطلاعی یا خیانت آن‌ها است.

او، ضمن اشاره به نقش نیرو‌های بسیج در مدیریت اغتشاشات بیان کرد: وقتی به خاندان اهل بیت (ع) تعرض و توهین می‌شود، بسیجیان، مجاهدان و همه کسانی که وجدان بیداری دارند در مقابل متعرضان و توهین کنندگان می‌ایستند و مقابله می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: امروز بسیجی‌های ما در مقابل اغتشاشگران قد علم کرده‌اند و از خود هزینه می‌کنند و حاضرند که جان خود را هم در این راه فدا کنند.

محبی پور گفت: در مقطع کنونی وقتی که نام ایران و خاندان اهل بیت (ع) بیاید بسیجی و پاسدار سینه سپر می‌کند و نمی‌پرسد که چه کسی تحریک کننده است چرا که فرق نمی‌کند و ما برای دفاع از کشور با هیچ کس تعارف نداریم.

او گفت: از ابتدای شهریورماه تاکنون ۲۰ شهید در استان فارس تقدیم امنیت کشور و استان شده که ۱۳ نفرشان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) به شهادت رسیدند.

محبی‌پور گفت: در این فتنه دست دشمن از آستین کسانی بیرون آمد که فضای هیجانی را دامن زدند و برخی هم تحت تاثیر رسانه‌ها و با محوریت عملیات میدانی گروهک‌های ضد انقلاب برای بر هم زدن امنیت و آسایش کشور به خیابان‌ها ریختند و به نظام و مردم هزینه و خسارت تحمیل کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در شهر شیراز با حماسه آفرینی مدافعان امنیت و فرماندهی صحیح، کمتر هزینه و خسارت وارد شده، اما همین خسارت هم باید از بودجه‌های سالانه عمرانی و خدماتی و بهداشتی جبران شود.

محبی پور گفت: استمرار مسیر پیش رونده نظام به دلیل اصول و پایبندی‌هایی است که مردم دارند، تا زمانی که مردم به وحدانیت خدا اعتقاد دارند و به خاندان اهل بیت (ع) احترام می‌گذارند و تا زمانی که مردم به تمامیت ارضی ایران معتقد هستند جریان باطل و انحراف و ایادی شیطان و جریان‌های تجزیه طلب در مقابل آن‌ها قرار می‌گیرد، اما ایرانی با غیرت، مسلمان و با شرف در مقابل هیچکدام سر تسلیم فرود نخواهد آورد.

نظر شما