شناسهٔ خبر: 57453176 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در مازندران:

زندگی شهدا زندگی برتر است

آیت‌الله «محمدی لائینی» با بیان اینکه زندگی شهدا زندگی برتر است، گفت: جوانان ما داوطلب جهاد و شهادت هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران شامگاه جمعه در مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع وطن «احمد صالحی» در جوار یادمان شهدای گمنام حسینیه عاشقان ساری با گرامیداشت شهادت شهید صالحی از وی به عنوان جوان ویژه دارای روحیه جهاد و ایثار و گذشت یاد کرد و اظهار داشت: رویش‌های ما فراوان است و جای هر علمدار و مجاهد و مدافع را مدافعی دیگر می‌گیرد.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه از شهادت این جوان دشمنان اظهار خوشحالی کردند، اذعان داشت: شهید عزیز بعد از شهید شهادت مصطفی نوروزی خود را به رده عملیاتی رساند تا جایش را پر کند و شهدای ما اینگونه هستند و حاضر نیستند لبخند زهرآلود دشمنان را ببینند.

امام جمعه ساری افزود: آنان مسابقه جهاد و شهادت و عملیات داشتند تا دشمن احساس شادمانی نکند و جوانان ما مسابقه جهاد و شهادت طلبی می‌دهند و این ناشی از شعور بالای آنان است.

وی با بیان اینکه شهدا جایشان در بهشت است و بشارت جهاد و بشارت می‌دهند، بیان کرد: مردم ما شهید می‌پرورند و خانواده این شهید هم شهید پرورید و این یک حسن به حساب می‌آید و ملت ما شهیدان زیادی را تقدیم کرد و چند برابر آن مانند شهدا روئیدند.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه جوانان ما داوطلب جهاد و شهادت هستند، بیان کرد: شهید اگر زنده است ملت هم زنده است؛ حضور ما در مراسم وداع و تشییع شهید و یادواره‌های شهدا نشان می‌دهد که ملت زنده است و از ملت زنده شهید برمی‌خیزد و تقدیم می‌شود.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه ملت ایران حرکت و جهاد و مقاومت دارد، ادامه داد: ملت ایران تلاش و استقامت در راه خدا دارد و این ملت، انقلابی و بالنده و توفنده است و مردم ما عشق به خدا و شهدا و دفاع از دین و میهن دارند.

امام جمعه ساری تصریح کرد: این ملت، ملت امام حسین (ع) و ایثار است و مردم ما زنده هستند، چون عاشق و پیروز و غالب هستند و از نوکری بیگانگان آزاد شدند و ملت ما با افتخار پرچم استقلال و آزادی و حمایت از سید و سالار شهیدان را برافراشته است.

وی با بیان اینکه زندگی شهدا زندگی برتر است، گفت: دشمن جرأت ندارد به ملت ما نزدیک شود و چون مردم ما زنده هستند خیل جوانان عزیز عاشقانه به استقبال جهاد در راه خدا و شهادت و یاری دین و حفظ عزت و شرف و استقلال کشور می‌روند.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه روح شهید صالحی روح بیدار و بیقرار جهاد و دفاع بود، خاطرنشان کرد: این راه شهادت را امام راحل به ملت ایران نشان داده است و عاشقان شهادت فراوان هستند.

انتهای پیام/

نظر شما