شناسهٔ خبر: 57447940 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امام جمعه ارومیه: مقاومت رمز موفقیت در عرصه‌های مختلف است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: برای موفقیت در عرصه‌های مختلف باید مقاومت کرده و روحیه بسیجی داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار داشت: تشکیل بسیج میلیونی با دستور امام خمینی(ره) نمونه‌ای از قدرت مردم برای حفظ نظام است.

وی افزود: در تمام دوران شاهد توفیق کشور با الهام از روحیه بسیجی و تشکیلات بسیج بوده‌ایم و این امر به معنای کارآمدی و عشق به وطن است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، با اشاره به اقدامات چشمگیر گروه‌های مقاومت مردمی در کشورهای مختلف، عنوان کرد: تشکیل بسیج مردمی و گروه‌های مقاومت در کشورهای مختلف با الهام از بسیج بوده و امروز شاهدیم که رمز موفقیت در برابر استکبار همین روحیه بسیج است.

 قریشی ابراز داشت: خدمت بی منت و دوری از یاس و ناامیدی به عنوان فرهنگ اصلی بسیج به شمار می‌رود که همین فرهنگ و روحیه موجب پایداری و پایمردی عزیزان بسیجی شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه در عرصه‌های مختلف پیروز و موفق باشیم، داشتن روحیه بسیجی رمز اصلی است و هر فردی خواهان پیروزی است باید به این فرهنگ و روحیه متمسک شود.

امام جمعه ارومیه، در بخش دیگری از سخنان خود، تصویب بیانیه ضدایرانی در شورای حقوق بشر سازمان ملل را نشانه زبونی دولت‌های مخالف دانست و تاکید کرد: کشورهایی اقدام به تصویب این بیانیه کرده‌اند که خود به عنوان سردمدار جنایت علیه بشریت شناخته می‌شوند.

وی افزود: کشتار انسان‌های بی گناه در طول سال‌های مختلف نماد حقوق بشر آن‌ها است و ما در برابر این کشورها ایستادگی می‌کنیم.

قریشی، دل بستن به مذاکره با آمریکا و غرب را امری نادرست برشمرد و گفت: توافق و مذاکره ارزش و نتیجه‌ای ندارد و نباید در برابر دشمن دست از مقاومت کشید.

وی، روز دانشجو را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: این روز به عنوان روز استکبارستیزی و دشمنی علیه آمریکا است و باید موارد مرتبط با اتفاقات روز 16 آذر برای جوانان و دانشجویان بازگو و منتشر شود.

انتهای پیام/ن

 

نظر شما